Aplikacje mobilne – jak zmieniają szkolenia pracownicze [RAPORT]

Redakcja

Efektywne szkolenia dla pracowników muszą maksymalnie odpowiadać ich potrzebom. W Erze Mobile, w której funkcjonujemy, jednym z najbardziej naturalnych sposobów dotarcia do świadomości użytkownika jest podawanie treści za pomocą aplikacji mobilnych. Właśnie nad tym problemem pochylili się autorzy raportu “Najlepsza edukacja dla Twoich pracowników. Mobilna aplikacja coachingowa”.

Publikacja przygotowana przez agencję Smart Mobile House opowiada między innymi na pytania o to:

  • dlaczego i w jaki sposób aplikacje mobilne rewolucjonizują rynek edukacyjnych szkoleń pracowniczych?
  • jakie czynniki stanowią o przewadze tego typu rozwiązań nad tradycyjnymi metodami?
  • które elementy aplikacji mobilnych najskuteczniej motywują pracowników do sukcesywnego podwyższania kompetencji zawodowych i wzbogacania wiedzy?
  • czy w tego rodzaju aplikacje warto inwestować?

 

raport 1

Przenośna technologia na dobre rozgościła się już w naszych domach i firmach. Przewiduję się, że do 2017 roku, na osobę, będzie przypadać 1.4 urządzenia mobilnego i liczba urządzeń mobilnych na świecie wzrośnie do 10 milionów.1

W Polsce, na jednego mieszkańca obecnie przypada 1,5 telefonu. Łącznie, liczba aktywnych telefonów komórkowych wynosi 58,84 mln.2

W nadchodzących latach rozwiązania mobilne będą coraz popularniejsze. Z analizy firmy badawczej Gartner wynika, że przedsiębiorstwa konsekwentnie zwiększać będą budżety na działania mobilne. W 2019 roku wyniosą ponad 201 mld USD.3

 


W ramach raportu zebrane zostały:

  • wskazówki dotyczące wdrażania mobilnych aplikacji szkoleniowych w firmach,
  • informacje na temat efektywnej implementacji zasad grywalizacji w szkoleniach pracowniczych,
  • na konfigurację aplikacji szkoleniowej dla firm,
  • wypowiedzi i opinie czołowych ekspertów z branży mobile.

 

Raport jest dostępny pod adresem e-book.smartmobilehouse.pl

 

aplikacje mobilne - raport

 

Krakowska agencja Smart Mobile House to jeden z liderów na europejskim rynku mobile. Specjalizuje się w tworzeniu aplikacji mobilnych, projektowaniu mobilnych stron internetowych oraz integracji z istniejącymi systemami.

 


  1. „Mobile Apps and Small Business in 2016: A Survey”, Clut
  2. „Chmura i aplikacje mobilne jako odpowiedź na potrzeby biznesowe”, ITwiz.pl
  3. „Simplifying business processes with enterprise mobile applications”, techtarget.com