Dyplomacja w sprzedaży – warsztaty

Redakcja

Weź udział w warsztatach poświęconych dyplomacji w sprzedaży i podnieś skuteczność sprzedaży dzięki wykorzystaniu zasad dyplomacji i etykiety biznesowej. 

 

Choć cel biznesowy jest z reguły taki sam, to sztuką jest dojść do niego w sposób, by Klienci nie wybierali naszej oferty tylko dlatego, że jest najtańsza, ale ze względu na atmosferę, jaką potrafimy przy okazji dobrego produktu czy usługi wytworzyć. Szczególnie jest to ważne w sytuacji, gdy oferta jest porównywalna z konkurencją i do głosu dochodzą subtelności w postaci miękkich umiejętności przydatnych w każdej branży, a z pewnością u osób zajmujących się sprzedażą. Te miękkie umiejętności kryją się pod potężną wiedzą z zakresu biznesowego savoir vivre, z którego czerpie również dyplomacja.

dyplomacja w sprzedazy_warsztatyZbyt nachalna i agresywna sprzedaż powoduje, że osoba, z którą chcemy nawiązać biznesową relację może odczuwać dyskomfort i choć ostatecznie może kupi nasz produkt, to pytanie czy poleci naszą firmę, czy wróci po kolejny, nowszy model lub rozwiązanie? Czy z każdym klientem powinniśmy od razu przechodzić na Ty i wysyłać zaproszenie do grona znajomych w popularnych serwisach społecznościowych? Bez względu na branżę, możemy spotkać zarówno osoby o konserwatywnym, jak i niezobowiązującym podejściu w pracy do relacji przełożona – podwładny, gość – partner – klient. Dlatego tak ważne jest poznanie zasad leżących u podstaw taktownej sztuki budowania i utrzymywania biznesowych znajomości.

 

W trakcie warsztatu dowiesz się m.in.:

  • jak pozostawić po sobie wrażenie osoby profesjonalnej i odnieść sukces sprzedażowy?
  • jak wykorzystywać telefon / smartfon / e – mail-jako narzędzia efektywnej sprzedaży?
  • jak dobrać strój do okoliczności?
  • jak nie popełnić gafy podczas spotkań biznesowych?

W czasie warsztatów Uczestnicy poznają odpowiedzi na powyższe pytania i dowiedzą się, jak praktycznie wykorzystać zdobytą wiedzę, by zyskać przewagę konkurencyjną.

 

Organizatorzy zapraszają do udziału przede wszystkim: reprezentantów działów sprzedaży, handlowych, obsługi klienta oraz wszystkie osoby mające bezpośredni kontakt z klientem czy reprezentujące firmę.

 

Organizatorem warsztatów jest Puls Biznesu.
Szczegóły dotyczące warsztatów można odnaleźć pod adresem: konferencje.pb.pl/konferencja/1094,dyplomacja-w-sprzedazy

 

Biznes Musi Sprzedawać jest patronem
warsztatów Dyplomacja w sprzedaży