Interim Management w Krakowie – innowacyjne rozwiązanie dla firmy i menedżera

Redakcja

Redakcja

, Wydarzenia

Gdzie? Kraków

Kiedy? 18 marca

Dla kogo?

Konferencja skierowana jest do kadry menedżerskiej. W jej trakcie udowodnimy, że korzyści we współpracy z interim managerem dostrzeże zarówno duża firma, korporacja, czy sektor MŚP, a także firma rodzinna. Interim management to również doskonały sposób na dalszą karierę zawodową dla doświadczonego menedżera.

O czym?

W trakcie spotkania swoimi doświadczeniami podzielą się międzynarodowi eksperci, a także polscy praktycy biznesu. Nie zabraknie też relacji ze zrealizowanych w Polsce projektów interimowych, które zaprezentują najbardziej doświadczeni interim managerowie. Będzie można także zapoznać się z praktycznymi narzędziami, ułatwiającymi pracę projektową.

Każda osoba, która weźmie udział w konferencji otrzyma bezpłatnie unikalną na rynku polskim publikację książkową „Metodyka interim management”, która stanowi znaczące ułatwienie w pracy projektowej.

Swój udział w wydarzeniu potwierdziło już wielu wybitnych specjalistów z branży, w tym m.in. David Tylor reprezentujący brytyjski Institute of Interim Management oraz członkowie zarządu Stowarzyszenia Interim Managerów w Polsce: Monika Buchajska-Wróbel, Roman Wendt i Grzegorz Sobiecki. Konferencję poprowadzi Paweł Kaczmarczyk z Konfederacji Lewiatan.

Program merytoryczny wydarzenia oparty jest o studia przypadków zrealizowanych projektów interimowych, doświadczenia samych interim managerów, a także osób ich zatrudniających. Dzięki takiej strukturze prelekcje są nie tylko samym wykładem, ale praktycznym odzwierciedleniem pracy każdego menedżera. Punktem kulminacyjnym wydarzeń będą debaty eksperckie, w których udział wezmą osoby zatrudniające interim managerów. Dzięki takiemu przebiegowi spotkania, uczestnicy dowiedzą się, dlaczego interim management ma szanse powodzenia w sektorze publicznym, spółkach Skarbu Państwa, korporacjach czy firmach rodzinnych. Ponadto, nie zabraknie także wymiany podglądów na linii zarząd – interim manager.

Udział w wydarzeniach jest bezpłatny. Wystarczy dokonać rejestracji pod adresem www.interim24.pl. Liczba miejsc ograniczona! Decyduje kolejność zgłoszeń.

Organizatorem wydarzenia jest Stowarzyszenie Interim Managers – pierwsza w Polsce organizacja skupiająca interim managerów. Konferencja objęta została honorowym patronatem Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

W marcu 2015 r. konferencje o tematyce interim management odbędą się również w Gdańsku (03.03), Toruniu (04.03), Łodzi (06.03), Rzeszowie (17.03) oraz Białymstoku (20.03).

Więcej informacji pod linkiem.

Zapraszamy do udziału!

inwenta-interim-24_750x200_v5