Wiedza i praktyka email marketingowa – VI edycja konferencji M@il My Day

Redakcja

W dniach 20-21 marca odbędzie się kolejna, szósta już edycja konferencji M@il My Day, której organizatorem jest firma FreshMail. Jest to wydarzenie branżowe łączące wiele inspirujących prelekcji oraz case study z praktycznymi warsztatami.

Podczas konferencji wystąpią m.in: Paweł Sala, Artur Jabłoński, Maciej Lewiński, Artur Kurasiński, Maciej Budzich, Jan Zając czy Szymon Słowik. Będzie ich można wysłuchać podczas pierwszego dnia konferencji, które będzie miało miejsce w warszawskim Multikinie, w Złotych Tarasach. Tradycyjnie uczestnicy wydarzenia będą mogli wymienić się doświadczeniami email marketingowymi podczas afterparty w klubie Zamieszanie.

Na drugi dzień zaplanowanych jest 11 warsztatów, prowadzonych przez ekspertów i praktyków marketingowych. Wśród tematów znajdzie się m.in.  Efektywne i skuteczne kampanie na Facebooku prowadzony przez Artura Jabłońskiego, E-mail marketing zgodny z RODO, a także warsztat całodniowy, przeznaczony dla osób początkujących w email marketingu.

By sprawdzić agendę, prelegentów lub kupić bilet, wystarczy odwiedzić oficjalną stronę M@il My Day.

 

M@il My Day_banner

 

Portal Biznes Musi Sprzedawać jest patronem medialnym konferencji M@il My Day