Marcin Sebastian Rogowski

Marcin Sebastian Rogowski

Redaktor Naczelny
Od ponad 20 lat jego życie zawodowe związane jest z zarządzaniem i sprzedażą. Menadżerskie szlify zdobywał w latach 1992-1997 w korporacjach zachodnich FMCG, a następnie tworząc i rozwijając jedną z największych europejskich central materiałów dekoracyjnych private label. Otrzymał wiele prestiżowych wyróżnień w tym Gazele Biznesu oraz nagrodę Wojewody Małopolskiego dla wybitnych przedsiębiorców. Posiada ponad 20 letnie doświadczenie w sprzedaży oraz 15 letnie doświadczenie w negocjacjach międzykulturowych na najwyższym szczeblu. Od 2006 roku stale współpracuje z zarządami spółek jako coach, konsultant sprzedaży i interim manager. Od 2012 roku tworzy innowacyjną firmę szkoleniową ARK –Skills Corporation. Jest głównym trenerem sprzedaży firm, liderów w swoich branżach, takich jak Sheraton Kraków, JBB czy InPost, wychował kilkuset świetnych handlowców. W wolnym czasie bloguje, podróżuje, uprawia kitesurfing.

 

Michał Grzebyk

Michał Grzebyk

Redaktor Prowadzący

Humanista z szerokimi horyzontami. Jako PR-owiec z branżą marketingową związany jest od 2009 roku. Doświadczenie zawodowe zdobywał między innymi w YPI Consulting, Grupie Adweb oraz The Nets.

Absolwent filologii polskiej ze specjalizacją edytorską na Uniwersytecie Pedagogicznym.

W wolnym czasie nie stroni od pachnących książek, muzyki rodem z Seatle (grunge) oraz wszelkich sportowych aktywności.

 

Tomasz Michalik

Tomasz Michalik

Kreatywny przedsiębiorca

Poszukiwacz biznesowych wyzwań, zarażający energią niepoprawny optymista, zapalony kitesurfer.

Pasjonat nowoczesnej komunikacji zorientowanej na efekt. Praktyk z 15 letnim doświadczeniem w branży marketingowej.

Założyciel utytułowanej na polskim rynku agencji interaktywnej Insignia, skupionej na działaniach digital 360’. (2x z rzędu Agencja Marzeń wg. magazynu PRESS)

Budował strategie i prowadził działania marketingowe dla takich marek jak: Konica-Minolta, Siemens, Bosch, Total, Bonduelle, Michelin, Lays, Always, Rexona, Cif, Domestos, Alitalia, Zywiec, Intersport, WWF, Unicef i wielu innych.

Piotr Wawrzyniak

Piotr Wawrzyniak

Doradca i strateg marketingowy

Absolwent Politechniki Wrocławskiej, założyciel marki IDEAWAY®. Od 6 lat wdraża autorskie strategie i idee w firmach, które chcą budować swój sukces na zaufaniu. Odpowiada za wizerunek wielu rozpoznawalnych dzisiaj marek. To, jak istotny jest rozwój, wie z własnego doświadczenia. Spędził setki godzin na salach szkoleniowych, zdobywając wiedzę u najwybitniejszych specjalistów w tematyce reklamy, sprzedaży i marketingu. Jego motto zawodowe to: „Patrz wysoko, leć wysoko, nie pozwól innym ściągać cię w dół”. Mobilizuje wszystkie siły, by osiągnąć wyznaczony cel – potrafi realizować najśmielsze idee. Myśli strategicznie, bezustannie szukając nowych możliwości. Patrzy na świat reklamy, wychodząc poza utarte schematy. Jego priorytetem jest tworzenie skutecznych i spójnych koncepcji marketingowych. Prywatnie wielki pasjonat psychologii i rozwoju osobistego, w szczególności twórczości Jima Rohna. Prowadzi bloga, inspirując innych do spojrzenia na marketing z innej perspektywy. Wolny czas spędza z rodziną.

piotrwawrzyniak.pl

Agnieszka Bielecka

Agnieszka Bielecka

Ekspert w zakresie marketingu oraz budowania kategorii i marek

Zdobyła kilkunastoletnie doświadczenie w dużych firmach (Unilever, Danone) w działach marketingu i sprzedaży. Dzięki różnorodnemu doświadczeniu na stanowiskach Brand i Marketing Mangera aż po Business Lidera, w sposób sprawny i efektywny zarządza złożonymi projektami i kategoriami. Prowadząc wielofunkcyjne zespoły była odpowiedzialna za budowanie zespołu, zaangażowanie, motywację oraz komunikację wewnętrzną. Z zamiłowania marketingowiec ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji digital oraz mediów społecznościowych.

Jest propagatorką życia w równowadze. W pracy i w życiu prywatnym najważniejsza jest dla niej współpraca oparta na wzajemnym porozumieniu i szacunku potrzeb oraz emocji drugiej strony.

Magdalena Wiśniewska

Magdalena Wiśniewska

Ekspert obsługi klienta, zarządzania i savoir vivre w branży HoReCa

Właścicielka uznanej przez restauratorów firmy szkoleniowo-doradczej Tabaka Kulinarna. Uczestniczy w wielu ambitnych projektach, pracuje dla największych marek. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego na Wydziale Zarządzania. Ponadto ukończyła kierunek Administrację Publiczną na wydziale Prawa i Administracji oraz Szkołę Marketingu i Biznesu Pracowników Uniwersytetu Jagiellońskiego.

W nielicznych wolnych chwilach rozwija się jako ekspert doskonaląc swój warsztat u najlepszych w branży. Nie stroni od wyzwań, prywatnie miłośniczka sportów ekstremalnych ( nurkowanie, skoki spadochronowe), zawodniczka i fanka siatkówki. Docenia każdą chwilę spędzoną z rodziną.

Marek Waśkiewicz

Marek Waśkiewicz

Trener sprzedaży

Od początku kariery związany z firmą Orange Polska, odpowiedzialny za sprzedaż i obsługę klienta dla rynku B2B. 6-letnie doświadczenie sprzedażowe zdobywał współpracując z klientami korporacyjnymi oraz z klientami biznesowymi. Prowadził negocjacje na najwyższym szczeblu decyzyjnym. Obecnie Trener sprzedaży.

Ukończył Akademię Umiejętności Trenerskich oraz Mazowiecką Szkołę Trenerów Biznesu. Absolwent Szkoły Zarządzania Sprzedażą McHayes&StewardGroup, zakończonej uzyskaniem dyplomu Master of Sales. Wykształcenie kierunkowe zdobywał  na Uniwersytecie Warszawskim na kierunku Zarządzanie sprzedażą. Prywatnie pasjonat  rozwoju osobistego i sportu.

Mateusz Bąk

Mateusz Bąk

Ekspert Finansowy

Sprzedażą zajmuje się od dekady. Praktyk i zdobywca wielu prestiżowych wyróżnień firm finansowych. Między innymi najmłodszy partner dominującego na rynku polskim towarzystwa ubezpieczeń na życie. Rozwija swój biznes inspirowany metodami Timothy’ego Ferrisa.

Obecnie buduje markę wspierającą przedsiębiorców i wskazującą, w jaki sposób odczarować negatywne środowisko do robienia biznesu w Polsce. Przedsiębiorca lubiący przemawiać efektami swojej pracy, a nie narracją wokół nich.

„Najlepiej sprzedaje Prawda wypowiedziana przez świadomego człowieka.”

Daniel Paterak

Daniel Paterak

Trener biznesu, konsultant

Prawie 10 letni praktyk sprzedaży. Zarządzał siecią sklepów wielkopowierzchniowych jednej z czołowych sieci handlowych w Polsce. Posiada uprawnienia trenera biznesu zgodne z certyfikacją MEN. Jest absolwentem MBA Wyższej Szkoły Bankowej i Franklin University.
„Zapraszam Cię do świata możliwości, gdzie razem będziemy zdobywać szczyty jeszcze niezdobyte. Nauczymy się na nowo prowadzić sprzedaż w taki sposób by zawsze  być daleko przed konkurencją.”

danielpaterak.pl