Trendy Sprzedaży

Redakcja

Jak wynika z ostatniego raportu „Zarządzanie po polsku”, wprowadzenie nowego rytmu sprzedażowego to jeden z pięciu priorytetowych obszarów stanowiących wyzwanie dla managerów. Polski styl zarządzania nadal charakteryzuje się niską efektywnością procesów sprzedażowych.

Jeżeli jesteś liderem i także Twoją zmorą są przegapione „moments of truth”, masz wrażenie, że ostatnio umknęło Ci kilka dużych okazji sprzedażowych, chciałbyś sięgnąć po narzędzia, które umożliwią wprowadzenie nowego modelu interakcji z klientem, czujesz, że Twój zespół potrzebuje regularnych i skutecznych przeglądów efektywności – nasza konferencja jest dla Ciebie!

W pierwszym dniu spotkania m.in.:

  • Dowiesz się, jak zaprojektować produkt pożądany przez Twoich klientów.
  • Case study Generali pokaże wymierne korzyści biznesowe, które możesz osiągnąć, dzięki wdrożeniu nowego systemu zarządzania doświadczeniami klientów.
  • Na przykładzie Orange zaobserwujesz, jak uniknąć kanibalizacji kanałów sprzedaży i świadomie kierować aktywnością klientów dzięki wielokanałowej komunikacji.
  • Podpowiemy, co zrobić , gdy sprzedawca zarabia więcej niż jego szef – jak wtedy nagradzać i jak motywować.
  • Podczas interaktywnej sesji nauczysz się nowego podejścia do segmentacji i poznasz przykłady najlepszych praktyk i najczęściej popełnianych błędów w zarządzaniu polityką cenową.

W drugim dniu proponujemy Ci udział w warsztatach dla liderów sprzedaży, podczas których m.in.:

  • Skonstruujesz własną historię przywódczą lub sprzedażową, wykorzystując storytelling.
  • Nauczysz się posługiwać mową windową.
  • Dowiesz się, jak wykorzystywać techniki zapobiegające wypaleniu handlowców, w kontekście prac Herzberga.
  • Zweryfikujesz, które narzędzia najlepiej wspierają Twoją pracę szkoleniową: training on the job, warsztaty, mentoring, action learning, coaching managerski.
  • Poznasz metody pozwalające określić mentalność Twojego zespołu sprzedażowego.

Zapraszamy do aktywnego udziału w sesjach przygotowanych przez naszych ekspertów – przekonasz się, że sprzedaż jest przede wszystkim relacją, której potencjał można wykorzystać do umocnienia pozycji w biznesie i zwielokrotnienia zysków.

Zapraszamy wszystkie osoby zainteresowane pogłębianiem swojej wiedzy na temat sprzedaży i marketingu.

Koszt udziału: 1895 zł netto do 18 grudnia i 2295 zł netto po 18 grudnia

Wśród prelegentów m. in.:

  • Bożena Leśniewska, Członek Zarządu ds. Sprzedaży i Komercyjnej Digitalizacji, Orange.
  • Katarzyna Rynkiewicz, Szef Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych, Generali.
  • Rafał Tabaczek, Trener, Mówca Motywacyjny, Alior Instytut Biznesu.
  • Artur Białkowski, Sales Director, Medicover.
  • Monika Bryła-Gozdyra, Dyrektor Zarządzający Everbe, wykładowca w Uniwersytecie SWPS.
  • Michał Celmerowski, Trener sprzedaży, Psycholog komunikacji, Storytelling Business Institute.
  • Monika Chodowicz, Konsultant, FernPartners.
  • Krzysztof Kasperuk, Sales on Top

Organizatorem Kongresu jest Puls Biznesu.
Biznes Musi Sprzedawać jest patronatem medialnym wydarzenia.

Więcej informacji: http://konferencje.pb.pl/konferencja/933,ludzka-strona-lean-harada