Jak wynika z ostatniego raportu „Zarządzanie po polsku”, wprowadzenie nowego rytmu sprzedażowego to jeden z pięciu priorytetowych obszarów stanowiących wyzwanie dla managerów. Polski styl zarządzania nadal charakteryzuje się niską efektywnością procesów sprzedażowych.
Jeżeli jesteś liderem i także Twoją zmorą są przegapione „moments of truth”, masz wrażenie, że ostatnio umknęło Ci kilka dużych okazji sprzedażowych, chciałbyś sięgnąć po narzędzia, które umożliwią wprowadzenie nowego modelu interakcji z klientem, czujesz, że Twój zespół potrzebuje regularnych i skutecznych przeglądów efektywności – nasza konferencja jest dla Ciebie!
W pierwszym dniu spotkania m.in.:
- Dowiesz się, jak zaprojektować produkt pożądany przez Twoich klientów.
- Case study Generali pokaże wymierne korzyści biznesowe, które możesz osiągnąć, dzięki wdrożeniu nowego systemu zarządzania doświadczeniami klientów.
- Na przykładzie Orange zaobserwujesz, jak uniknąć kanibalizacji kanałów sprzedaży i świadomie kierować aktywnością klientów dzięki wielokanałowej komunikacji.
- Podpowiemy, co zrobić , gdy sprzedawca zarabia więcej niż jego szef – jak wtedy nagradzać i jak motywować.
- Podczas interaktywnej sesji nauczysz się nowego podejścia do segmentacji i poznasz przykłady najlepszych praktyk i najczęściej popełnianych błędów w zarządzaniu polityką cenową.
W drugim dniu proponujemy Ci udział w warsztatach dla liderów sprzedaży, podczas których m.in.:
- Skonstruujesz własną historię przywódczą lub sprzedażową, wykorzystując storytelling.
- Nauczysz się posługiwać mową windową.
- Dowiesz się, jak wykorzystywać techniki zapobiegające wypaleniu handlowców, w kontekście prac Herzberga.
- Zweryfikujesz, które narzędzia najlepiej wspierają Twoją pracę szkoleniową: training on the job, warsztaty, mentoring, action learning, coaching managerski.
- Poznasz metody pozwalające określić mentalność Twojego zespołu sprzedażowego.
Zapraszamy do aktywnego udziału w sesjach przygotowanych przez naszych ekspertów – przekonasz się, że sprzedaż jest przede wszystkim relacją, której potencjał można wykorzystać do umocnienia pozycji w biznesie i zwielokrotnienia zysków.
Zapraszamy wszystkie osoby zainteresowane pogłębianiem swojej wiedzy na temat sprzedaży i marketingu.
Koszt udziału: 1895 zł netto do 18 grudnia i 2295 zł netto po 18 grudnia
Wśród prelegentów m. in.:
- Bożena Leśniewska, Członek Zarządu ds. Sprzedaży i Komercyjnej Digitalizacji, Orange.
- Katarzyna Rynkiewicz, Szef Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych, Generali.
- Rafał Tabaczek, Trener, Mówca Motywacyjny, Alior Instytut Biznesu.
- Artur Białkowski, Sales Director, Medicover.
- Monika Bryła-Gozdyra, Dyrektor Zarządzający Everbe, wykładowca w Uniwersytecie SWPS.
- Michał Celmerowski, Trener sprzedaży, Psycholog komunikacji, Storytelling Business Institute.
- Monika Chodowicz, Konsultant, FernPartners.
- Krzysztof Kasperuk, Sales on Top
Organizatorem Kongresu jest Puls Biznesu.
Biznes Musi Sprzedawać jest patronatem medialnym wydarzenia.
Więcej informacji: http://konferencje.pb.pl/konferencja/933,ludzka-strona-lean-harada
Komnentarze
Bez komentarzy