W dobie intensywnych działań sprzedażowych klient próbuje umknąć obławie. Natomiast kupowanie sprawia mu niesamowitą przyjemność. Jak zatem odwrócić te proporcje, sprawić by klient miał poczucie, że to on dokonuje wyboru. Zaprogramować nasze działania by były skuteczne poprzez dobre relacje. W stylu rozmowy, jej treści, ale i głosie tkwi nieoszacowana siła. Bądźmy dla naszych klientów partnerami, przewodnikami, osobami godnymi zaufania.
Nie jest to łatwe, ale osiągalne. Powiemy jak to robić efektywnie.
Udział w warsztacie jest dedykowany dla wszystkich, którzy chcą:
- by ich propozycje nie ginęły w natłoku innych,
- by klient nie uciekał tylko gonił,
- usprawnić współpracę na linii sprzedaż – marketing,
- podyskutować dokąd zmierza sprzedaż i na co musisz się przygotować,
- wiedzieć jak dobrać optymalną argumentację do klienta,
- poznać nieznane polskim klientom modele sprzedaży.
TRENERZY:
Katarzyna Moskal, logopeda medialny i trener emisji głosu,
Marcin Sebastian Rogowski, ekspert zarządzania, sprzedaży i negocjacji; coach prowokatywny, trener, konsultant,
Tristan Tresar, trener biznesu, menedżer i konsultant
Grzegorz Sikorski, Partner Zarządzający SeeQuest Solution
Marcin Rzucidło, praktyk biznesu. Autor, trener, coach, doradca i mówca. Ekspert w dziedzinie sprzedaży, negocjacji i obsługi klienta oraz rozwoju osobistego i zawodowego
ORGANIZATOR:
Puls Biznesu
KONTAKT:
www: konferencje.pb.pl/sales-team-level-up
e-mail: szkolenia@pb.pl
tel.: 22 333 97 77
Portal Biznes Musi Sprzedawać jest patronem warsztatów Sales Team Level Up
Komnentarze
Bez komentarzy