XIII Kongres Public Relations i Komunikacji odbędzie się 24-25 października w Warszawie. Jest to jedno z najważniejszych wydarzeń organizowanych dla branży PR w Polsce.
Rokrocznie podczas tego spotkania przedstawiane są najnowsze trendy oraz omawiane najważniejsze wydarzenia branżowe. Organizatorzy wraz z czołowymi polskimi ekspertami zastanawiają się nad kierunkiem nadchodzących zmian.
Gwarancją najwyższej jakości i merytoryki wydarzenia są czołowi praktycy rynku, jacy występują podczas Kongresu. Nadrzędnym celem twórców wydarzenia jest stworzenie jedynego w swoim rodzaju miejsca wymiany doświadczeń oraz przekazanie niezbędnej wiedzy, która umożliwia uczestnikom Kongresu indywidualny rozwój, tak ważny w karierze każdego PR-owca.
Motywem przewodnim tegorocznej edycji Kongresu jest budowanie silnych kompetencji PR w firmach w Polsce. Zorientowanie na słuchanie interesariuszy i ciągły dialog. W planie przewidziane są również rozmowy dotyczące wpływu komunikacji na rozwój biznesu i na wykorzystaniu najnowszych narzędzi PR.
W programie Kongresu m. in.:
- Czym jest PR w dzisiejszych czasach i jaka jest jego funkcja? Czy PR jeszcze istnieje?
- Trendy w Nowych Mediach
- Influencerzy i ich wpływ na decyzje klientów
- Transparentna Komunikacja
- Transformacja PR-owa Organizacji – Case Study
- Everyday Crisis – dobre praktyki
Szczegóły dotyczące konferencji dostępne są na stronie wydarzenia.
Biznes Musi Sprzedawać jest patronem XIII Kongresu Public Relations i Komunikacji
Komnentarze
Bez komentarzy