Aula Polska Kraków

Redakcja

Aula Polska to cykliczne spotkania osób zainteresowanych i związanych z nowymi technologiami, branżą internetową i przedsiębiorczością.

23 maja (wtorek) o godzinie 19.00 w Wyższej Szkole Europejskiej będzie miała miejsce pierwsza krakowska aula. Uczestnicy wydarzenia poznają tajniki e-commerce. Dowiedzą się jak zbudować sklep w oparciu o best practices, poznają tajniki zwiększania konwersji oraz najnowsze trendy w tej dziedzinie. Podczas wydarzenia wiedzą i doświadczeniem z zakresu e-marketingu i e-commerce podzielą się eksperci i praktycy.

Prelegenci:

7 sposobów na zwiększenie konwersji w e-commerce. Paweł Sala, FreshMail

Nowe trendy w e-commerce a obowiązek znakowania produktów umieszczonych w Google Shopping oraz Google AdWords numerem GTIN. Mariusz Wesołowski, GS1

Jak zbudować sklep w oparciu o doświadczenie tysięcy sklepów internetowych. Tomasz Tybon, Dreamcommerce

Ecommerce na sterydach dzięki content marketingowi. Grzegorz Miłkowski, Katarzyna Bienussa, ContentHouse

 

Eventy organizowane w innych miastach, z ramienia Auli, cieszą się bardzo dobrą opinią wśród swoich uczestników.

 


Wczorajsza Aula była pierwsza, na której miałem okazję być. Robi wrażenie. Ludzie, wolumen, tematy, jakość – osiągnęliście coś, na co inni pracowaliby dłuuuugo, nazywali to konferencjami i używali Bóg wie jakiego marketingu, żeby ściągnąć tam ludzi. Robi wrażenie. – Yuri Drabent


zapisz sie

Szczegółowe informacje oraz formularz rejestracyjny można znaleźć na stronie http://aulapolska.pl/krakow/

 

Portal Biznes Musi Sprzedawać jest patronem Aula Polska Kraków