Aula Polska vol. 2 Skuteczna reklama – jak to robić?

Redakcja

Aula Polska to cykliczne, darmowe wydarzenia odbywające się w największych miastach kraju, których celem jest nauka oraz wymiana wiedzy z dziedziny marketingu i prowadzenia biznesu. Uczestnicy mają okazję wysłuchać prelekcji cenionych ekspertów z wieloletnim doświadczeniem oraz nawiązać kontakty z przedstawicielami swojej branży.

We wtorek, 12 grudnia w Wyższej Szkole Europejskiej odbędzie się trzecie już spotkanie z cyklu krakowskiej Auli Polskiej. Będzie ona kontynuacją poprzedniego tematu związanego ze skuteczną promocją i reklamą. Wydarzenie to cieszy się ogromnym zainteresowaniem w całej Polsce.

Spotkanie otworzy wystąpienie Andrzeja Ogonowskiego z SMS.API pt. „SMS’s not dead”. Następnie na scenę wyjdzie Magdalena Urbaniak, specjalistka ds. PR z prelekcją pt. „Reklamie dziękujemy. 5 powodów, dla których biznes potrzebuje influencer marketingu”. Następnie Michał Grzebyk z ContentHouse opowie o języku, jako kluczowym narzędziu efektywnej reklamy. Z kolei Patrycja Czak z OPCOMu podzieli się swoją wiedzą w prelekcji pt. „Prywatność i personalizacja, czyli o tym, jak prowadzić skuteczne kampanie reklamowe”.

 

W Krakowie nietrudno znaleźć jakąś konferencję. Jednak znaleźć taką, która jest na wysokim poziomie i gwarantuje dużą dawkę wiedzy, to już dopiero coś. Aula Polska Kraków to jest pewniak. Krakowska edycja stanowi dobry start zarówno dla osób, które zaczynają przygodę w Internecie jak i tych, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę i skorzystać z doświadczenia ekspertów.

Anna Łowczowska

 

Aula Polska Kraków

Szczegółowe informacje oraz formularz rejestracyjny można znaleźć na stronie aulapolska.pl/skuteczna-reklama/

Portal Biznes Musi Sprzedawać jest patronem wydarzeń z cyklu Aula Polska Kraków