26 lutego w Krakowie firma DevaGroup inauguruje cykl szkoleń narzędziowych, jakie będą się skupiać na kolejnych narzędziach, które są niezbędne w warsztacie każdego digital marketera. Pierwsze ze szkoleń zostanie poświęcone w całości tematowi AdWords i praktycznemu wykorzystaniu tego narzędzia w promocji marki. Ze szczegółami dotyczącymi tego szkolenia można zapoznać się na stronie: https://www.devagroup.pl/szkolenia-google-adwords
Prowadzący, Krzysztof Marzec, pierwsze kampanie uruchamiał już w 2005 roku. Od tego czasu pracował już z setkami kampanii oraz przeprowadził dziesiątki szkoleń w ramach współpracy z Akademią Google Partner, szkoleń zamkniętych (dla firm i agencji) oraz zajęć dla studentów (WSE Kraków, UJ Kraków, WSH Wrocław, WSIiZ Rzeszów).
Efektem doświadczeń praktyka oraz szkoleniowca jest wysoka zdawalność egzaminów przez uczestników szkoleń i warsztatów, którzy dostają także przygotowany przez Krzysztofa Marca i Tomasza Trzósło podręcznik egzaminacyjny.
Obecnie marka forma DevaGroup wraca do idei szkoleń otwartych. Dzieje się tak głównie ze względu na znaczną liczbę zapytań, będących wynikiem bardzo pozytywnej oceny szkoleń e-commerce, które tworzone były razem z SemHouse i Shoper. Krzysztof Marzec nie ukrywa jednak, że najlepsze szkolenia prowadzi mu się w małych grupach, dlatego też szkolenie zaplanowane jest jako kameralne, ze ścisłym ograniczeniem liczby uczestników.
Pod koniec marca (26.03) planowane jest kolejne szkolenie, tym razem z Analityki. W kwietniu natomiast odbędzie się szkolenie SEO przygotowane z myślą o aspektach technicznych – podobny kurs przeprowadzony został również w ramach Marketing Masters, gdzie po raz kolejny zabrakło miejsc.
Więcej szczegółów na temat przyszłych szkoleń już wkrótce.
Portal Biznes Musi Sprzedawać jest patronem cyklu szkoleń
Komnentarze
Bez komentarzy