e-Commerce Polska awards 2018 w nowej odsłonie!

Redakcja

Redakcja

Bez kategorii

Już po raz VI firmy z branży e-commerce mają możliwość zdobyć tytuł laureata Konkursu e-Commerce Polska awards 2018 organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. W tym roku w nowej odsłonie strony internetowej oraz z nowymi kategoriami. Zgłoszenia przyjmowane są do 6 lipca 2018 r.

 

Konkurs od lat kierowany jest do przedstawicieli małych, średnich i dużych sklepów, platform e-commerce oraz dla e-usług, a także dla e-finansów. Honorowani są w nim ci, którzy wyróżniają się wizją, innowacyjnym myśleniem i sukcesami e-biznesowymi. Tytuł laureata e-Commerce Polska awards jest potwierdzeniem jakości działania firmy oraz zaufania, jakim darzą ją jej klienci.

 

KATEGORIE VI edycji e-Commerce Polska awards:

Kategorie dla podmiotów e-commerce (8 kategorii z podziałem na sklepy małe oraz średnie i duże):

  •         Best Innovation (Best Novelty/ Innowacja Roku)
  •         Design & Usability  (Design roku)
  •         Best campaign (Pomysł promocyjny roku)
  •         Best in omnichannel
  •         Breaking the doubts (przełamanie nieufności)
  •         Best on mobile
  •         Best in crossborder
  •         Think out of the box

Spośród podmiotów zgłoszonych do kategorii e-commerce – sklepów internetowych tradycyjnie wybierzemy: “Best customer service”, którego wyłonią w głosowaniu e-konsumenci korzystający z zakupów w sklepach internetowych.

Kategoria e-usługi:

  •         Best tool for e-commerce

Kategorie finansowe:

  •         Best banking application
  •         Best on-line insurer
  •         Innovative e-payment solution

Nowość! BEST IN. W tym roku Jury Konkursu dokona wyboru zwycięzcy spośród wszystkich kategorii, który otrzyma najwyższą ilość głosów.

 

logo-eCommerce_awards_2018

 

Laureatów wyłonią w głosowaniu jurorzy – osoby z wieloletnim doświadczeniem, które są uznanymi autorytetami oraz szanowanymi profesjonalistami w swoich branżach. Tylko najlepsi bowiem są w stanie dokonać trafnej i obiektywnej oceny dokonań kandydatów.

 

ZGŁOSZENIA: https://s.mobileinstitute.eu/eizba/konkurs/

Zgłoszenia będą zbierane od 12 kwietnia do 6 lipca 2018 r.

20 sierpnia, po głosowaniu Jury i sprawdzeniu przebiegu całości przez Audytora kancelarie Lubasz i Wspólnicy, ogłosimy na www Konkursu listę Nominowanych Uczestników w poszczególnych Kategoriach Konkursu w każdej Grupie.

Laureatów poznają Państwo podczas uroczystej Gali, 9 października 2018 r. na ul. Mysiej 3 w Warszawie.

 

Regulamin konkursu dostępny na ecpawards.pl

Partnerami konkursu są: VISA oraz Przelewy24.

 

Portal Biznes Musi Sprzedawać jest patronem medialnym konkursu e-Commerce Polska awards 2018