Forum Marketing to Millennials

Redakcja

Forum Marketing to Millennials, odbywające się w dniach 28 lutego – 1 marca 2017 r. w Warszawie to spotkanie, podczas którego Uczestnicy przyjrzą się „pokoleniu sieci”, zaprezentują case studies niestandardowych kampanii, przeanalizują najbardziej angażujące kanały dotarcia i przedyskutują, jak dobierać Influencerów!

 

15-35 lat to aktualny przedział wiekowy, w którym mieszczą się Millennialsi. Licząca ponad 11 mln grupa w Polsce, za 10 lat ma stanowić około 80% zatrudnionych. Ich potencjał zakupowy będzie decydował więc o kształcie rynku jutra! To właśnie teraz Millennialsi formułują swoje zwyczaje zakupowe, wyznaczają nowe trendy komunikacji i „wymuszają” przyszłość marketingu.

Jak więc zareagować na ich teraźniejsze potrzeby i oczekiwania? Jak przygotować się na przyszłość i zbudować długofalowe relacje? Jakim językiem mówić, w jakie wartości „uderzać”, co działa a czego unikać!  Jak sprawić by pokochali Twoją markę?  Jak przekonać do siebie pokolenie Digital Native? Jak dotrzeć do niestałych serc tych, którzy uważają, że „świat wirtualny jest tak samo prawdziwy, jak realny”?

Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziecie podczas drugiej edycji Forum Marketing to Millennials.

 

millenials

 

W ramach Forum spotkają się praktycy odpowiedzialni za komunikację, marketing i wsparcie sprzedaży największych firm w Polsce – m.in. Facebook, New Balance, Grupa Żywiec, Estee Lauder, Żywiec Zdrój, Colgate-Palmolive, Tous, TVN, Socjomania, BobbyBurger, LifeTube, NOIZZ, 4Fun Media.

W programie ponadto m.in. znani Jutuberzy LIVE m.in.: Rafał Masny – Abstrachuje, Nadia Długosz – BEKSY i Magic of Y – opowiedzą o blaskach i cieniach współpracy, możliwościach i… pułapkach. Nie zabraknie również panelu dyskusyjnego z przedstawicielami pokolenia Millenium i prelekcji Gości Specjalnych – Andrzeja Bargiela – Polskiego Narciarza Wysokogórskiego, Himalaista, Trzykrotny Mistrz Polski w skialpinizmie. Zdobywca Śnieżnej Pantery i Janka Meli – zdobywcy bieguna oraz wielu prestiżowych nagród w dziedzinie sportu i działalności prospołecznej.

Dogoń nieuchwytnych w Omnichannelu: zrozum, dopasuj się i spraw, że pokochają Twoją markę! Weź udział w Marketing to Millennials II.

Więcej informacji o wydarzeniu: www.milenialsi.com