Marketing, agencje i zakupy, czyli wyjątkowe spotkanie trzech światów – tak brzmi hasło przewodnie drugiej edycji konferencji Polzak Marketing, poświęconej zakupom komunikacji marketingowej. Spotkanie odbędzie się 13 czerwca w Centrum Konferencyjnym Legii Warszawa. Jego organizatorami są: Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów PSML, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Klub Agencji Eventowych KAE oraz THINK MICE.
Głównym celem przyświecającym organizacji imprezy jest stworzenie platformy wymiany wiedzy i doświadczeń pomiędzy ekspertami związanymi z branżą komunikacji marketingowej – zarówno ze strony reklamodawców, jak i agencji. Uczestnicy rozmawiać będą m.in. o tym jak definiować cele kampanii marketingowych i ustalać kryteria ich realizacji dla agencji, jak stworzyć zaangażowaną społeczność wokół marki czy jak mierzyć efektywność działań contentowych oraz komunikacji w mediach społecznościowych (na przykładzie Facebooka i Instagrama). Dużo uwagi zostanie też poświęcone tematom związanym z praktycznym zastosowaniem rekomendacji Białej Księgi Dialogu Branżowego oraz inicjatywą IAA Polska, która powołała do życia ogólnopolską reprezentację marketerów (największych reklamodawców w Polsce).
Wśród prelegentów tegorocznej konferencji znajdą się najwięksi profesjonaliści na co dzień dostarczający oraz wykorzystujący wszelkiego rodzaju działania związane z komunikacją marketingową, a także dokonujący zakupu tego typu usług. Swoimi doświadczeniami podzieli się m.in. Katarzyna Paliwoda, obecnie kierująca biznesem Facebooka w Europie Środkowej i Wschodniej, wcześniej związana z Procter & Gamble, gdzie zarządzała kilkunastoma markami i kategoriami produktów tej firmy. O tym na co zwracać uwagę dokonując wyboru partnera do produkcji filmu (kosztorys, harmonogram, treatment reżysera, założenia produkcyjne etc.) opowie Magda Olak, dyrektor zarządzająca studia firmowego TANK, producent z 20-letnim doświadczeniem w pracy w branży reklamowej. Na pytania w jaki sposób realnie planować budżet z uwzględnieniem jakości podejmowanych działań postara się z kolei odpowiedzieć Zuzanna Warowna-Toruńska, business owner w firmie doradczej Concept Spot, do lutego br. związana z Grupą Ogilvy w Polsce, gdzie współtworzyła kampanie i zarządzała projektami dla takich marek, jak: Żywiec, Decathlon, Kompania Piwowarska, Philips, PZU, PKO Bank Polski, McDonald’s czy PLL LOT.
Wszyscy, którzy będą chcieli dowiedzieć się nieco więcej na temat prawd i mitów o zakupie mediów będą mogli wysłuchać Tadeusza Żórawskiego, człowieka z 23 letnim doświadczeniem w domach mediowych (w tym ponad 12 lat na stanowisku lidera w Universal McCann i PHD). Na wykładzie Ewy Wolskiej-Rzewuskiej, CoManaging Director w Saatchi & Saatchi IS uczestnicy dowiedzą się jak w erze przereklamowania stworzyć zaangażowaną społeczność wokół marki oraz czym tak właściwie jest branded, levaraged, sponsored, partnered i originated content. Agnieszka Kołodziejczak, buyer w firmie Wedel opowie natomiast o tym, jak z sukcesem wdrażać standardy i procedury Białej Księgi Dialogu Branżowego – na przykładzie przetargu PR-owego w Lotte Wedel.
To oczywiście tylko niektórzy z prelegentów oraz niektóre z długiej listy zagadnień, które zostaną poruszone w trakcie konferencji Polzak Marketing.
Partnerzy wydarzenia: Legia Warszawa, Belvedere Catring by Design, EL Padre, IAA, Akademia Marketingu, ICE Kraków Congeress Centre.
Więcej szczegółów można znaleźć na stronie wydarzenia pod adresem http://dobryprzetarg.com.pl/konferencja/o-konferencji.html
Link do rejestracji: http://psml.pl/pl/ankieta-2-2/polzak-marketing-2018-zgloszenie/
Portal Biznes Musi Sprzedawać jest patronem Polzak Marketing 2018
Komnentarze
Bez komentarzy