Webinar: Jak komunikować się w kryzysie, nie wywołując kryzysu

14 maja, 10:00

Pandemia koronawirusa weryfikuje wiele biznesów oraz sposobów ich działania. Spowodowała między innymi to, że coraz częściej przedsiębiorstwa oraz osoby dbające o swoje marki osobiste zastanawiają się, jak reagować na kryzysy wizerunkowe. Te zewnętrzne oraz wewnętrzne. W czasie webinaru specjaliści, którzy od lat planują i wdrażają komunikację w przedsiębiorstwach, przyjrzą się temu, na co warto zwrócić obecnie szczególną uwagę.

Z webinaru dowiesz się:

    • jakie są podstawowe założenia komunikacji w dobie kryzysu, czyli jak dobrać język, tonację czy środki przekazu,

    • czym jest odpowiedzialność pracodawcy wobec pracownika i jak ją właściwie podkreślać,

    • jak wykorzystać szanse, które daje nam kryzys,

    • dlaczego warto wyjść przed szereg i być świętszym niż państwowe restrykcje,

    • w jaki sposób poradziły sobie firmy stosujące cyfrowe rozwiązania komunikacyjne,

    • czy i jak możesz przygotować się na kolejną falę kryzysu.

Zobacz nagranie webinaru

Administratorem Twoich danych osobowych jest Content House sp. z o.o. Pełną informację o przetwarzaniu danych przeczytasz TUTAJ.

Poznaj naszych specjalistów

Ekspert

photo

Michał Grzebyk

Head of PR & Content Marketing

Ekspert

photo

Krzysztof Dąbrowa

PR Specialist

Organizatorzy

Kontakt

Dane kontaktowe:

ContentHouse
ul. Podole 60
30-394 Kraków
Tel.: 12 222 00 09

Spotkajmy się tutaj

Gabriela Wolak

Business Growth Manager

gabriela.wolak@contenthouse.pl

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Temat

Treść wiadomości

captcha