Webinar: Jak komunikować się w kryzysie, nie wywołując kryzysu
14 maja, 10:00
Pandemia koronawirusa weryfikuje wiele biznesów oraz sposobów ich działania. Spowodowała między innymi to, że coraz częściej przedsiębiorstwa oraz osoby dbające o swoje marki osobiste zastanawiają się, jak reagować na kryzysy wizerunkowe. Te zewnętrzne oraz wewnętrzne. W czasie webinaru specjaliści, którzy od lat planują i wdrażają komunikację w przedsiębiorstwach, przyjrzą się temu, na co warto zwrócić obecnie szczególną uwagę.
Z webinaru dowiesz się:
-
-
jakie są podstawowe założenia komunikacji w dobie kryzysu, czyli jak dobrać język, tonację czy środki przekazu,
-
czym jest odpowiedzialność pracodawcy wobec pracownika i jak ją właściwie podkreślać,
-
jak wykorzystać szanse, które daje nam kryzys,
-
dlaczego warto wyjść przed szereg i być świętszym niż państwowe restrykcje,
-
w jaki sposób poradziły sobie firmy stosujące cyfrowe rozwiązania komunikacyjne,
-
czy i jak możesz przygotować się na kolejną falę kryzysu.
-
Zobacz nagranie webinaru
Administratorem Twoich danych osobowych jest Content House sp. z o.o. Pełną informację o przetwarzaniu danych przeczytasz TUTAJ.