Przed nami kolejna dawka marketingowej wiedzy. 27 lutego odbędzie się bowiem czwarta już edycja konferencji Aula Polska Kraków. Uczestnicy spotkają się o godzinie 19:00 w budynku Wyższej Szkoły Europejskiej przy ul. Westerplatte 11 w Krakowie. Tym razem tematem przewodnim wydarzenia będą marketingowe trendy w 2018 roku.
Prelegenci, a wśród nich: Paweł Sala, CEO FreshMaila, Justyna Bakalarska z Marketer+, Karolina Twardosz z Semahead oraz Anna Żurek z Socjomanii, opowiedzą, jak może zmienić się rynek marketingu i reklamy w najbliższym czasie i jak się do tych zmian przygotować.
Anna Żurek skupi się na trendach na Facebooku, z kolei Karolina Twardosz poruszy temat nowości w świecie SEO. Justyna Bakalarska wskaże na trendy w content marketingu, a Paweł Sala opowie, co nowego czeka nas w świecie email marketingu.
Wydarzenie jest bezpłatne, jednak z powodu ograniczonych miejsc należy się zapisać. Można to zrobić przez stronę internetową aulakrakow4.evenea.pl. Więcej informacji znajduje się na: aulapolska.pl/spotkania/marketingowe-trendy-2018-roku
Aula Polska to cykl bezpłatnych spotkań, które promują kulturę przedsiębiorczości technologicznej i od lat cieszą się dużym zainteresowaniem, nie tylko w środowisku marketingowym. Odbywają się w 13 miastach Polski, a także w Berlinie i Londynie. Organizatorem krakowskiej edycji Auli Polskiej jest FreshMail.
Portal Biznes Musi Sprzedawać jest patronem wydarzeń z cyklu Aula Polska Kraków
Komnentarze
Bez komentarzy