Konferencja Menedżerów Sprzedaży Morfologia Sprzedaży

Redakcja

Morfologia Sprzedaży to największa w Polsce północnej konferencja przeznaczona dla ludzi kierujących zespołami handlowymi i doświadczonych handlowców. W latach 2012-14 wzięło w niej udział kilkuset menedżerów sprzedaży i handlowców z całej Polski. 18 listopada 2015 w Gdańskim Parku Naukowo-Technologicznym odbędzie się IV edycja imprezy. Morfologia Sprzedaży to seria inspiracji związanych ze sprzedażą, komunikacją, zarządzaniem działem sprzedaży i strategii.

Organizatorem konferencji jest gdańska firma Cetus Consulting będąca franczyzobiorcą Sandler Training. Główny partner merytoryczny konferencji – Sandler Training -jest jedną z największych na świecie organizacji szkoleniowo-doradczych (ponad 250 biur regionalnych w 25 krajach) specjalizującą się w zagadnieniach związanych ze sprzedażą i kompleksowym wzmacnianiem efektywności zespołów sprzedażowych.

Prelegentami są doświadczeni mówcy, na co dzień trenerzy biznesu, konsultanci, menedżerowie sprzedaży, autorzy znanych książek o tematyce biznesowej. Część z nich to członkowie Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. W bieżącej edycji w tym gronie są: Marek Skała (autor bestsellerów: „Psychologia zmiany” i „Manipulacja odczarowana!”; Jacek Czarnowski (główny organizator konferencji) Grzegorz Filipowicz; Łukasz Grabowski, Maciej Kroenke, Kamil Kozieł, Piotr Płóciennik i Rafał Żak.

Tematyka tegorocznej konferencji to:

  • Komunikowanie się i manipulacja w sprzedaży;
  • Skuteczne prezentacje biznesowe;
  • Projektowanie i wdrażanie strategii sprzedażowych;
  • Prowadzenie polityki cenowej;
  • Obraz sprzedaży w filmach i serialach;
  • Zarządzanie aktywnością zespołu handlowego;
  • Efektywne zamykanie procesów handlowych;
  • Elementy grywalizacji jako niekonwencjonalny sposób na rozwój zespołu sprzedażowego;

W konferencji będzie uczestniczyć około 150 osób najczęściej prezesi i członkowie zarządów, menedżerowie sprzedaży wszystkich szczebli, menedżerowie HR odpowiedzialni za rozwój kompetencji sprzedażowych; trenerzy sprzedaży i zarządzania.

Dodatkowo na uczestników czekają liczne wartościowe nagrody w postaci książek, bonów szkoleniowych i coachingowych.

Redakcja Biznes Musi Sprzedawać jest patronatem medialnym wydarzenia.