Lady Business Awards 2018 – początek naboru do plebiscytu

Redakcja

Ruszył nabór do Plebiscytu Lady Business Awards 2018. Lady Business Club Business Woman Foundation nagrodzi ponadprzeciętne kobiety biznesu, które prowadzą firmę od co najmniej 5 lat.

 

Lady Business Club Business Woman Foundation, powstała na bazie klubu Lady Business Club, zaprasza do udziału w swoim projekcie promującym przedsiębiorcze kobiety. W plebiscycie Lady Business Awards 2018 zostaną wyłonione i nagrodzone kobiety prowadzące z sukcesem firmy od co najmniej 5 lat i mające na swoim koncie wyjątkowe osiągnięcia zawodowe.

 

Pierwsza taka fundacja dla kobiet biznesu

Lady Business Club Business Woman Foundation to organizacja działająca od 2011 roku, jako Lady Business Club. Klub przede wszystkim integruje i promuje kobiece biznesy, a także zapewnia profesjonalne wsparcie w efektywnym zarządzaniu firmą oraz budowaniu swojej marki i wizerunku. Od 7 lat organizuje konferencje, warsztaty, spotkania biznesowe, brainstormy i sesje networkingowe.

Fundacja kontynuuje działalność klubu w myśl hasła „Promuj siebie i swoją firmę”, ale także prowadzi liczne projekty edukacyjne, m.in. ebooki z zakresu prowadzenia własnej firmy oraz prezentujące historie kobiet biznesu. Promuje także polskie kobiety w Polsce i poza granicami kraju, zapewniając wymianę wiedzy i doświadczeń z międzynarodowymi instytucjami i organizacjami.

Plebiscyt Lady Business Awards 2018 to druga edycja tego konkursu. Podczas uroczystości ogłoszenia wyników i wręczenia statuetek (26 października 2018 w Warszawie) ogłoszone zostaną wyniki Plebiscytu.

 

Jaka jest misja Plebiscytu?

– Zapraszam do udziału kobiety, które pragną pochwalić się swoimi sukcesami zawodowymi, wypromować swoje firmy i dołączyć do przedsiębiorczych kobiet będących inspiracją dla innych – mówi Emilia Bartosiewicz, Prezes i założycielka Lady Business Club Business Woman Foundation.

Plebiscyt ma na celu uhonorowanie kobiet, które swoim dorobkiem i postawą budują filary polskiego biznesu. – Chcemy, aby ich wkład w rozwój polskiej przedsiębiorczości został doceniony i aby nagroda zachęciła je do mówienia o swoich dokonaniach w Polsce i za granicą – dodaje Emilia Bartosiewicz.

 

Kto i jak może wziąć udział?

Do Plebiscytu mogą zgłaszać się kobiety, które spełniają następujące warunki:

  • prowadzą firmę, która nieprzerwanie istnieje na rynku minimum 5 lat,
  • mają na swoim koncie wybitne osiągnięcia (pozycja firmy, rozpoznawalność marki, wyniki sprzedażowe, nagrody, certyfikaty itp.),
  • zatrudniają minimum 2 pracowników na etat lub umowę o współpracy.
  • realizują projekty społecznej odpowiedzialności biznesu,
  • angażują się w działalność prospołeczna i charytatywną,
  • cieszą się nieposzlakowaną opinią na rynku.

Zgłoszenia przyjmowane są na stronie www.ladybusinessawards.pl do 30 września 2018 r. W Kapitule zasiadają wybitne postaci świata biznesu, m.in.: Jaga Hupało (marka Jaga Hupało Born to Create), Jolanta Zwolińska (twórczyni marek Dermika, Soraya, aktualnie Yonelle), Barbara Chweściuk (marka Bialcon,Pałac w Cieleśnicy oraz Manufaktury Cieleśnic), Maria Olsson (marka Maria Olsson Konsult w Szwecji). Wkrótce organizatorzy ujawnią kolejne nazwiska.

Uroczystość podsumowująca plebiscyt odbędzie się 26 października 2018 r. w Warszawie. W wieczorze udział wezmą m.in. polskie kobiety biznesu, członkinie Lady Business Club, dotychczasowi prelegenci konferencji organizowanych przez organizatora.

 

Partnerem wydarzenia są polskie i międzynarodowe organizacje branżowe. Patronat medialny nad wydarzeniem objęły m.in: Rzeczpospolita, Rp.pl, RMF Classic, Biznes Musi Sprzedawać, Marketing dla Ciebie, Stowarzyszenie Aktywne Kobiety, Świadomi w Biznesie, Business Lady Club w Bułgarii, Luxembourgh-Poland Business Club, Polski Klub Biznesu w Portugalii, Polish Business House, Polski Klub Biznesu w Rosji i wielu innych partnerów z Polski i z zagranicy.

 

Redakcja Biznes Musi Sprzedawać jest patronem

Plebiscytu „Lady Business Awards 2018”

Szkolenia z content marketingu: skuteczna sprzedaż a content marketing 23.10.2018 w Warszawie oraz content marketing w B2B 27.11.2018 w Warszawie