Poliż E-commerce Event – druga edycja już we wrześniu

Redakcja

Dla tych, którzy chcą dowiedzieć się jak wykorzystać potencjał rynku i branży Serwis Poliż e-commerce (polizecommerce.pl) organizuje w Krakowie spotkanie. W miłym towarzystwie i fajnym miejscu będzie można zastanowić się nad tym, w jaki sposób budować mocną markę oraz jak usprawnić swój biznes.

Serwisy aukcyjne, dedykowane platformy sprzedażowe, własny sklep internetowy, blog, sklep na Facebooku czy mały punkt stacjonarny? Jest wiele możliwości prowadzenia sprzedaży. Dobór odpowiedniego kanału a także dbałość o ich zróżnicowanie zależy od kilku czynników. Analiza potencjału grupy docelowej, dopasowanie do cyklu rozwoju biznesu czy wreszcie budowanie marki własnej – to tylko kilka z nich.

 

Gdzie i kiedy?

Kraków, Hevre, 12 września 2018 r., godzina 18:00 (rejestracja i bar od 17:45).

Spotkanie jest bezpłatne. Jednak ze względu na ograniczoną liczbę miejsc – obowiązują zapisy: https://www.polizecommerce.pl/event/

 

Prelegenci

Do współpracy zostali zaproszeni praktycy:

  1. Jakub Juszyński (fajne.studio kreatywne)

Temat: Lokalnie i/czy globalnie? Czyli jak sprzedawać, żeby odnieść sukces

  1. Agnieszka Niedziałek (www.napieknewlosy.pl)

Temat: Porażka czy krok milowy? Czyli jak wykorzystać cykl życia biznesu

  1. Artur Halik (Shoper)

Temat: Dwa kanały w jednym nurcie. Dlaczego warto i czy to się opłaca?

Jeśli zastanawiasz się nad sprzedażą przez internet, chcesz dowiedzieć się, jak zacząć, a może sprzedajesz już stacjonarnie i chciałbyś połączyć swoje kanały sprzedaży, by budować silną markę – to spotkanie jest dla Ciebie.

Przyjdź i dowiedz się więcej!

 

Partnerami wydarzenia są: Shoper, napieknewlosy.pl oraz fajne.studio kreatywne.

Patronat medialny nad wydarzeniem objęli:

Biznes Musi Sprzedawać, Marketer+, E-commerce w Praktyce, Marketing i Biznes, Marketing przy Kawie, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB