Polska branża dźwigowa umie sprzedawać

Redakcja

 

Case study: Red Rooster Industrial

Trudna branża wymaga dobrej analizy, znajomości światowych trendów i otwartości na wschodnie czy zachodnie rynki. Dobrym przykładem jest firma Red Rooster, która mimo dużej konkurencji w branży dźwigowej radzi sobie bardzo dobrze na tym wymagającym rynku. Poszukuje nowych technologicznych i biznesowych rozwiązań, takich jak chociażby stałe wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom klienta i tworzenie dedykowanych dla niego maszyn.

Branża dźwigowa rośnie w siłę

Prognozy wskazują, że przez najbliższe 20 lat, do 2035 r. postępować będzie stały wzrost zapotrzebowania na energię na poziomie 1,4% rocznie w skali światowej. Najszybszy wzrost można będzie odnotować w Ameryce Południowej oraz w Centralnej Azji.[1] Zapotrzebowanie na energię wiąże się także z rozwojem branży dźwigowej w Europie. Sprzęt produkowany jest w wysokich standardach i eksportowany m.in. na Wschód.

Kompleksowość – sposób na biznesowy sukces

Wraz z postępującym rozwojem technologicznym klienci stają się bardziej świadomi i wymagający, zwiększają się ich potrzeby sprzętowe. Mało firm podejmuje się indywidualnych zamówień, wiele z nich oferuje tylko gotowe produkty, dostępne „na półce”, wynika to m.in. z kosztów produkcji. Postępującym trendem na światowych rynkach jest z pewnością produkcja dedykowanych urządzeń, dopasowanych do potrzeb konkretnego klienta: projektowanie, produkcja, testowanie, dostarczenie do klienta oraz serwis urządzeń.

Posiadamy własną nowocześnie wyposażoną halę produkcyjną z najnowocześniejszym sprzętem CNC oraz warsztat gdzie projektowane i testowane są urządzenia dla klientów. – komentuje Sebastian Przygoda, Manufacturing Director, Red Rooster Industrial – Dysponujemy bogato wyposażonym parkiem urządzeń dźwigowych, gdzie znajdują się maszyny przeznaczone do wynajmu. Urządzenia Red Rooster zgodne są z Europejską Dyrektywą Maszyn, posiadają oznaczenie CE oraz możliwość certyfikacji ATEX. Klienci bardzo cenią takie indywidualne podejście. Mają pewność, że sprzęt, który dostają spełni ich oczekiwania a w razie awarii mogą liczyć na profesjonalny serwis. – dodaje.

Takie kompleksowe podejście do obsługi zdecydowanie daje firmie przewagę konkurencyjną i odpowiada na potrzeby konsumenta. Firma otwarta jest na rynki zagraniczne, obsługując niemal 3000 klientów z 36 krajów.

[1] BP Energy Outlook 2035, styczeń 2015Logo Red Rooster