Poranki z email marketingiem – zacznij dzień od dawki wiedzy!

Redakcja

Email to nieodłączny element strategii marketingowej, który od lat nieprzerwanie towarzyszy marketerom w ich działaniach. Dobrze przygotowany potrafi przynieść zwrot z inwestycji na poziomie 3800%. Ale pod jednym warunkiem – musi być tworzony zgodnie z najlepszymi praktykami. Na szczęście już wkrótce, bo 8-12 października nadarzy się okazja, aby te zgłębić te zasady, podczas Poranków z email marketingiem.

 

Czym są Poranki z email marketingiem?

Poranki z email marketingiemto coroczny tour po Polsce, podczas którego eksperci z FreshMaila, znający email od podszewki, dzielą się z uczestnikami swoją wiedzą i doświadczeniem. Słowem – porządna porcja wiedzy na dzień dobry.

Tegoroczne wydarzenie trwać będzie od 8 do 12 października 2018 roku w pięciu miastach Polski:

  • Kraków 8.10.2018
  • Warszawa 9.10.2018
  • Gdańsk 10.10.2018
  • Poznań 11.10.2018
  • Wrocław 12.10.2018

To co cieszy najbardziej, to gdy uczestnicy podchodzą po wystąpieniach i kontynuują temat poruszany przez nas na prelekcji. Oznacza to, że było ciekawie i merytorycznie– mówi Anna Łowczowska, organizatorka Poranków z email marketingiem.

Jednak Poranki z email marketingiem to nie tylko okazja do zwiększenia swojej wiedzy w tej dziedzinie marketingu, ale także szansa na wymianę doświadczeń z innymi uczestnikami i efektywny networking. A to wszystko w przyjaznej i nieformalnej atmosferze.

Bilety na wydarzenie można zdobyć za pośrednictwem strony: freshmail.pl/poranki

 

O czym będą tegoroczne Poranki z email marketingiem?

Wielu marketerów tworząc kampanie nie uwzględnia jednego ważnego aspektu – strategii komunikacji. Bez odpowiednio przemyślanego planu, uwzględnianiu różnych grup docelowych i ich potrzeb, wysyła po prostu wszystko do wszystkich. A nie na tym polega dobry email marketing.

Ale jest na to rada. Marcin Kociuba, Strategy Manager we FreshMailu, opowie o tym, jak zbudować strategię email marketingową i tym sposobem dotrzeć do coraz bardziej wymagających odbiorców.

Uczestnicy szkolenia dowiedzą się, co zrobić, aby pozyskiwanie odbiorców było efektywne, jak wykorzystać dane o subskrybentach, aby wysyłać lepsze kampanie oraz co zrobić, by zwiększyć sprzedaż dzięki odpowiednio przygotowanej strategii email marketingowej.

Żeby dotrzeć do odbiorców z dopasowanymi treściami, należy podzielić całą listę mailową na grupy charakteryzujące się określonymi cechami, a następnie dopasować do nich odpowiednio treść. Zabieg ten nazywa się segmentacja i personalizacja – i na ten temat wypowie się kolejny prelegent – Elżbieta Krupa, Key Account Manager we FreshMailu.

W swojej prezentacji opowie, czym jest segmentacja i personalizacja i jak wpływają one na zwiększenie konwersji z kampanii przez lepszy dobór wysyłanych treści. Uczestnicy dowiedzą się też, co w email marketingu można personalizować – na podstawie praktycznych przykładów i rozwiązań, które pomagają optymalizować wysyłane kampanie.

Po wysłaniu spersonalizowanej kampanii przychodzi czas na analitykę. To ona pozwala na skuteczne optymalizowanie swoich działań email marketingowych, wyciąganie wniosków i lepszym dopasowywaniu się do targetu. Dlatego właśnie Ewa Kuik, Strategy Specialist we FreshMailu, poruszy temat: Kreacja a analityka – jak połączyć kwestie wizualne z uzyskanymi danymi?

Ewa przejdzie przez ważne aspekty tworzenia kreacji mailowej. Opowie, jak ważne jest spojrzenie zarówno pod względem estetyki szablonu, jak i kwestii pozyskiwania danych oraz wskaże, jakie parametry wysyłki mają największy wpływ na wskaźniki otwarć i kliknięć. Zaktualizuje również wiedzę o ograniczeniach lub zmianach na skrzynkach pocztowych, które mają wpływ na wyświetlanie się wiadomości mailowej.

Warto wiedzieć również, kiedy najlepiej jest wysyłać kampanię, aby uzyskać jak najwięcej otwarć maili czy w jaki sposób komunikować się z odbiorcami w zależności od wielkości bazy adresowej. O tym podczas swojego wystąpienia opowie Anna Łowczowska, Head of events & customer education we FreshMailu. W swojej prezentacji Magia liczb – wykorzystaj ją, żeby efekty Twoich kampanii były jak z bajki poruszy też temat dopasowania komunikacji do tego, na jakich urządzeniach odbiorcy sprawdzają pocztę.

 

Ale to nie wszystko…

Oprócz dawki konkretnej wiedzy, uczestnicy Poranków z email marketingiemzyskają możliwość zdobycia nowych kontaktów, podzielenia się własnymi doświadczeniami czy zadania prowadzącym nurtujących ich pytań.

Przypomnijmy – Poranki z email marketingiemto coroczne wydarzenie, którego celem jest przybliżenie uczestnikom dobrych praktyk wykorzystywania email marketingu w biznesie.

Zapisz się już dziś: freshmail.pl/poranki

 

Redakcja Biznes Musi Sprzedawać jest patronem
cyklu “Poranki z email marketingiem”