Rebranding Wydawnictwa MT Biznes

Redakcja

Wydawnictwo MT Biznes, które właśnie obchodzi 15-lecie swojego istnienia, wprowadziło nową identyfikację wizualną, odświeżając wizerunek.

Założone w 2001 roku Wydawnictwo jest prekursorem gatunku klasyki biznesowej na polskim rynku wydawniczym. Publikacje skierowane są do profesjonalistów i specjalistów zainteresowanych podnoszeniem swoich kompetencji i rozwojem osobistym.

W zgodzie z trendami i wizerunkiem

Wydawnictwo MT Biznes, chcąc podążać za trendami i odpowiedzieć na potrzeby rynku, zdecydowało się na rebranding. Nowe logo nawiązuje do tradycji oraz wizerunku wydawnictwa, a jednocześnie wprowadza energię, lekkość i świeżość. Logotyp nadal ma geometryczny kształt kwadratu, a charakterystyczne dla wydawnictwa słowo „biznes” zostało wyodrębnione. Ponadto, profesjonalnego wymiaru dodaje element graficzny symbolizujący otwartą książkę.

Od lat wierni tym samym wartościom

Wartości, jakie łączy w sobie Wydawnictwo MT Biznes od 15 lat, to niezmiennie: profesjonalizm, nowoczesność, jakość oraz elastyczność. Dbamy o staranne wyselekcjonowanie tytułów biznesowych a następnie wysoką jakość edytorską publikacji, począwszy od tłumaczenia, poprzez opracowanie redakcyjne oraz skład, a skończywszy na projekcie graficznym. Wydawnictwo zawsze stara się dopasować do zróżnicowanych potrzeb klientów, angażując się w każdy detal i element w procesie powstawania publikacji – komentuje Agnieszka Jarosiewicz, menedżer marki.

Wydawnictwo idąc z duchem czasu ma w swojej ofercie nie tylko książki w wersji papierowej oraz audio cd, ale także publikacje w formie elektronicznej oraz audiodownload. Więcej informacji na stronie wydawnictwa http://www.mtbiznes.pl.

 

O wydawnictwie

Wydawnictwo MT Biznes – istnieje na rynku od 2001 roku. W swojej ofercie ma szeroki wybór publikacji skierowanych do specjalistów zajmujących się handlem, zarządzaniem, szkoleniami

i marketingiem. Publikacje obejmują zakres od klasyki zarządzania, przez finanse, inwestycje, marketing, sprzedaż, przywództwo, do psychologii biznesu i motywowania. Wśród autorów znaleźć można takie nazwiska jak Peter F. Drucker, Jim Collins, Philip Kotler, Masaaki Imai, Patrick Lencioni czy Marcus Buckingham.