Rusza 8. edycja rankingu BRIEF 50. Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Redakcja

Redakcja

, Wydarzenia

29 stycznia startuje 8. edycja najstarszego i najbardziej prestiżowego rankingu przedsiębiorstw kreatywnych i startupów w Polsce. Ideą rankingu 50. Najbardziej Kreatywnych w Biznesie jest docenienie wyjątkowych przedsiębiorców – Osobistości Biznesu, którzy stawiają na innowację i nieszablonowe rozwiązania w biznesie, nieustannie poszukują nowych możliwości rozwoju oraz inspirują innych do działania. Celem inicjatywy jest popularyzowanie dobrych praktyk, porządkowanie i standaryzacja rynku oraz otwieranie możliwości networkingowych i biznesowych.

Ranking BRIEF to inicjatywa, która od 9 lat buduje i promuje segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jest projektem całorocznym. Wspiera budowanie wizerunku firm, rozwój przedsiębiorczości i innowacyjności. Promuje kreatywność biznesów w Polsce.

Zwycięstwo w rankingu stanowi dla laureatów prestiżowe potwierdzenie konsekwentnego budowania marek oraz przedsięwzięć prowadzonych na różną skalę – od koncernów, przez małe i średnie przedsiębiorstwa, po działalność startup’ową w wielu dziedzinach. Do tej pory w ramach 7. edycji nagrodzono około 500 laureatów.

Rzetelność rankingu potwierdzają: kapituła, którą tworzą uznani reprezentanci świata biznesu, zwycięzcy poprzednich edycji, patroni medialni i partnerzy.

GALA_50_KREATYWNYCH_2

Ranking 50. Bardziej Kreatywnych w Biznesie relacjonują media – Partner Strategiczny: TVN Media, Patroni Medialni: TVN BiS, Eurozet, Clear Channel, telewizja internetowa Słodki Live.

Partnerami 8. edycji rankingu są: Kulczyk Investments, Oknoplast, ING Bank Śląski, Mastercard, Lekam, OMEGA Pilzno, SCBP Cieślewicz Bartecki Partnerzy Sopot.

Tegoroczna inauguracja rankingu odbędzie się 29 stycznia w The Heart. Podczas wydarzenia zostaną przedstawione założenia rankingu 50. Najbardziej Kreatywnych w Biznesie oraz skład tegorocznej Kapituły.

Szkolenia z content marketingu: skuteczna sprzedaż a content marketing 23.10.2018 w Warszawie oraz content marketing w B2B 27.11.2018 w Warszawie