„Systemy wspierające sprzedaż i obsługę klienta (AI, CRM, CEM)” – zaproszenie do debaty

Redakcja

Redakcja

Bez kategorii

25 czerwca 2019 roku w Warszawie w Centrum Bankowo-Finansowym „Nowy Świat”, ul. Nowy Świat 6/12, odbędzie się konferencja „Systemy wspierające sprzedaż i obsługę klienta (AI, CRM, CEM)”. W jej trakcie uczestnicy będą mogli dowiedzieć się, jak sprawnie działać w obszarze obsługi klienta i jak świadomie oddziaływać na jego satysfakcję.

AI to kluczowy termin dla wszystkich rozwijających się przedsiębiorstw, które nie zamierzają zostać w tyle, a wręcz przeciwnie – chcą dyktować warunki. W obsłudze klienta drzemie ogromny potencjał, jaki już za chwilę po raz kolejny zostanie wyrwany z zimowego snu za sprawą nowoczesnych technologii.

Do tej pory prężnie obserwowaliśmy współpracę systemów CRM i CEM, tworzących zgraną całość. A co jeśli do nich dodamy sztuczną inteligencję?

 

Prelekcje podczas spotkania poprowadzą m.in.:

  • Krystyna Jarek – Expert – Innovation Lead, Centrum Innowacji, ING Bank Śląski, „Poznaj swoich klientów korzystając z narzędzi Service Design”
  • Przemysław Tomczyk – Adiunkt, Katedra Marketingu, Akademia Leona Koźmińskiego, „Wartość zaangażowania klienta w relacje z przedsiębiorstwem. Propozycja modelu”
  • Wojciech Ogórek – Starszy Architekt – Pion Tech / Departament Architektury i Strategii IT, ING Bank Ślaski, CRM i jego „okolice” w ING – jak to wygląda i gdzie tam jest AI?
  • Mikołaj Winkiel – Chief Evangelist, Brand24, Jak obsługiwać klientów w Internecie, a przede wszystkim jak znaleźć nowych czyli socialcrm w praktyce
  • Jan Maria Kowalski – Dyrektor Operacyjny, Centrum IT, Bank Pekao, Robotyzacja procesów obsługi klienta w Banku Pekao

 

Ponadto podczas konferencji poruszone zostaną tematy:

  • Podnoszenie satysfakcji klienta
  • Omnichannel Customer Management
  • Sytemy CRM
  • AI i ML (chatboty, wirtualni asystenci, analiza i rozpoznawanie mowy)
  • Systemy Conatact center
  • Aplikacje sprzedażowe
  • Bezpieczeństwo danych
  • Integracja rozproszonych danych
  • Data Analytics

 

Grupy docelowe:

  • Przedstawiciele instytucji finansowych, firm ubezpieczeniowych, operatorów telekomunikacyjnych, zakładów produkcyjnych i przemysłowych, portali internetowych;
  • Managerowie i kierownicy zarządzający działami: marketingu, sprzedaży, IT, BOK, HR, e-commerce.

 

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

Rejestracji można dokonać tu: http://pirbinstytut.pl/index.php/rejestracja-26

 

Redakcja Biznes Musi Sprzedawać jest patronem
konferencji „Systemy wspierające sprzedaż i obsługę klienta (AI, CRM, CEM)”