Szczyt Ubezpieczeniowy – jedyna internetowa konferencja pomagająca sprzedawać ubezpieczenia

Redakcja

Redakcja

, Wydarzenia

Standardowe szkolenie dla agentów ubezpieczeniowych wiąże się z kosztami uczestnictwa oraz dojazdu na miejsce wydarzenia. Biorąc pod uwagę fakt, że tematów „do nauczenia” i „wdrożenia” jest wiele, te koszty urastają do bardzo znaczących kwot. Wyjściem z tej sytuacji jest Szczyt Ubezpieczeniowy.

 

Ułatwić życie agentom chcącym się rozwijać i sprzedawać więcej chce Marcin Kowalik w ramach swojej internetowej konferencji Szczyt Ubezpieczeniowy. Organizator od kilku lata pomaga agentom w marketingu, zwiększaniu sprzedaży czy też w budowaniu marki osobistej agenta w Internecie.

 

Trochę historii

28 i 29 września 2017 odbyła się pierwsza edycja wydarzenia pod adresem SzczytUbezpieczeniowy.pl. Uczestnicy tej edycji mogli darmowo, w komfortowych warunkach obejrzeć 25 szkoleń video przygotowanych specjalnie dla agentów ubezpieczeniowych. Materiały były dostępne przed 48 godzin. Dostęp VIP pozwalał dożywotni dostęp do treści.

Już wtedy prelegenci występujący podczas Szczytu Ubezpieczeniowego stanowili czołówkę trenerów, menadżerów i agentów zajmujących się ubezpieczeniami. Wśród nich znaleźli się między innymi: Igor Rusinowski (Unilink), Lech Dworaczyński, Waldemar Poberejko, Katarzyna Słaboń, Paweł Tkaczyk, Piotr Czublun, Marcin Rzetecki czy Marcin Konopka.

Agenci szukający odpowiedzi na pytania, jak sprzedawać ubezpieczenia na życie, jak pozyskiwać klientów dzięki Facebookowi czy też jak budować swoją markę osobistą agenta ubezpieczeniowego – znaleźli potrzebne im informacje. Szczyt Ubezpieczeniowy obejrzało ponad 500 agentów ubezpieczeniowych. Dziesiątki z nich natomiast zdecydowało się na wykupienie dostępu VIP.

– Co ciekawe, olbrzymia część uczestników, oglądała prelekcje Szczytu Ubezpieczeniowego na urządzeniach mobilnych. Większość agentów, którzy kupili dostęp VIP, ogląda szkolenia z 2017 roku nadal po dziś dzień. Ewidentnie są też ulubione tematy agentów, np. jakie aktywności prowadzić na Facebooku czy też jak umawiać spotkania z klientami przez telefon lub jak zdobywać klientów z polecenia – wyjaśnia Marcin Kowalik.

 

Szczyt Ubezpieczeniowy powraca w drugiej odsłonie

Już 22 listopada 2018 w tej samej formule – internetowej konferencji, odbędzie się kolejna edycja. Obecnie wśród potwierdzonych prelegentów znaleźli się dr Fili Przydróżny, Michał Hładki, Izabela Krejca-Pawski i Bogusz Pękalski.

W tym roku uczestnicy Szczytu Ubezpieczeniowego na pewno będą mogli dowiedzie się, jak sprzedawać więcej ubezpieczeń dzięki Facebookowi, jak unikać błędów przy umawianiu spotkań przez telefon, jak zaoszczędzić czas w pracy agenta ubezpieczeniowego czy też jak wybrać program do obsługi agenta.

Bilety darmowe, warte 297 zł, pozwalające na obejrzenie wszystkich prelekcji przez 24 godziny od 22.11.2018 są już dostępne tutaj: szczytubezpieczeniowy.pl/darmowe-bilety-2018/

Ceny dostępu VIP, dającego dożywotnią możliwość oglądania prelekcji, będą rosły.

do 22.11: 97 zł
22.-29.11: 147 zł
30.11-10.12: 197 zł
od 11.12: 297 zł

Dostęp VIP można już wykupić na: szczytubezpieczeniowy.pl/sklep/

 

Redakcja Biznes Musi Sprzedawać jest patronem
konferencji „Szczyt Ubezpieczeniowy”