VII Kongres Sprzedaż – strategia, rozwój, zespół

Redakcja

Redakcja

, Wydarzenia

W dniach 20-22 kwietnia zapraszamy na Kongres Sprzedaż – spotkanie decydentów sprzedaży, będące polem wymiany doświadczeń i praktycznych rozwiązań, które warto wdrożyć w każdej firmie. To już VII edycja, podczas której postaramy się wspólnie odpowiedzieć na najbardziej nurtujące pytania. W głównym obszarze naszych zainteresowań znajdą się w tym roku zagadnienia dotyczące efektywności sprzedaży, wykorzystania najnowszych technologii i zarządzanie zespołem.

21 kwietnia uczestnicy będą mieli okazję wysłuchać prelekcji polskich i zagranicznych gości w ramach sesji plenarnych. Wśród prelegentów znajdą się takie sprzedażowe osobistości jak Robert Lauterborn (twórca marketingowej formuły 4C, Profesor Reklamy w University of North Carolina School of Journalism and Mass Comunication), Mateusz Grzesiak (psycholog, trener i coach), Łukasz Jakóbiak („Absolutny hit” wg. portalu Gazeta.pl – opinia na temat wystąpienia na TEDxLublin) oraz Jacek Rozenek (aktor, trener, od ponad dwudziestu lat zajmujący się działalnością szkoleniową w zakresie komunikacji, prezentacji i przywództwa). 22 kwietnia to dzień ponad 20 wystąpień w ścieżkach tematycznych, które będą miały formę studiów przypadków, prelekcji eksperckich a także panelu dyskusyjnego. Wśród prelegentów znajdą się reprezentanci takich firm jak Paysquare SE, Groupon Polska, Bank Ochrony Środowiska, Salesberry, Sony Poland, Netia SA.

W programie m.in:

  • Dlaczego to sprzedaż jest wsparciem dla marketingu, a nie odwrotnie – i z jakiego powodu większość firm źle do tego podchodzi?
  • Etyczne wyzwania efektywnej sprzedaży
  • Jak skutecznie wdrożyć standardy sprzedaży i osiągać wyniki?
  • Zwycięskie strategie sprzedaży
  • Niekonwencjonalne metody rozwoju potencjału zespołu sprzedażowego
  • Strategie sprzedaży na rynku, na którym trwa wojna cenowa

20 kwietnia odbędą się trzy całodniowe warsztaty:

  • Facylitator zespołu sprzedaży
  • WPP. Wzorzec pytań prowadzących – jak wykorzystać siłę pytań i sugestii w sprzedaży i obsłudze klienta
  • Oswoić ceny, czyli w jaki sposób dbać o marżowość w trudnych czasach

Oprócz poznania nowych trendów i praktyk, uczestnicy będą mieli okazję wymienić się wiedzą i zawodowymi doświadczeniami. Formuła Kongresu służy integracji, wzajemnemu inspirowaniu się i motywowaniu do działania – Kongres to miejsce nawiązywania nowych, cennych kontaktów biznesowych. Wieloletnie doświadczenie organizatorów pokazuje, że Kongres z roku na rok przyciąga coraz większą uwagę liderów branży.

Zapraszamy osoby szukające nowych narzędzi i rozwiązań dla swoich działów i firm, otwarte na nowe pomysły i ukierunkowane na sukces.

kongressprzedaz_banner

Gdzie? Hotel Raddison Blu Sobieski, Warszawa

Kiedy?  20-22 kwietnia 2015 r.

Więcej informacji na kongressprzedaz.pl.