Wiele dróg – jeden cel: sprzedaż!

Redakcja

Dobra sprzedaż jest kluczowym czynnikiem działalności większości przedsiębiorstw. Jest niezbędna do rozwoju, umacniania pozycji rynkowej i stabilnego funkcjonowania. Tendencje w tej dziedzinie wciąż się zmieniają. Uczymy się budować zespoły sprzedażowe, zacieśniać relacje z klientami, prezentować nasze produkty zgodnie ze światowymi standardami, podnosimy naszą skuteczność.

Wiedzę na temat najnowszych trendów, ciekawych i skutecznych rozwiązań z powodzeniem pozyskać będzie można podczas VIII edycji Kongresu Sprzedaż, który wpisał się już na stałe w kalendarz profesjonalistów odpowiedzialnych za sprzedaż. Tegoroczne wydarzenie odbywać się będzie w dniach 4 – 6 kwietnia 2016 roku.

Kongres jest cyklicznym spotkaniem szefów sprzedaży, będącym polem wymiany doświadczeń i praktycznych rozwiązań, które warto wdrożyć w każdej firmie. Jest również miejscem zdobywania nowych inspiracji i cennych kontaktów biznesowych. To niepowtarzalna okazja, by rozwijać pomysły i wymieniać doświadczenia w gronie profesjonalistów.

Hasło przewodnie towarzyszące VIII edycji Kongresu Sprzedaż to „WIELE DRÓG – JEDEN CEL – SPRZEDAŻ!”. Podczas wydarzenia, eksperci postarają się znaleźć odpowiedzi na wiele nurtujących pytań w obszarze sprzedaży, m.in. czy warto klientom rzucić wyzwanie; jak dzięki inteligencji emocjonalnej osiągnąć sukces w sprzedaży; jak zarządzać zespołem sprzedażowym, aby wyłonić liderów i stworzyć silny i efektywny team; kiedy klientem jest sprzedawca; jakie stosować kanały komunikacji oraz w jaki sposób obsługiwać klientów.

Wśród gości specjalnych pierwszego dnia Kongresu pojawią się: Peter Cook – konsultant biznesu, dyrektor zarządzający Human Dynamics oraz Academy of Rock, mówca i autor wielu książek, np. „Przywództwo w sprzedaży. Lekcja przywództwa w sprzedaży od Academy of Rock”, Michał Leopolt-Kuropatwiński – trener etykiety biznesu i coach stylu z dużym doświadczeniem w międzynarodowym biznesie poprowadzi prelekcję pt.: „Sprzedawaj siebie, później produkty – wyższa kultura sprzedaży i savoir vivre w biznesie” oraz Robert Krool, którego planowane wystąpienie nosi tytuł „ PREMIUM – gdzie są właściwe niejasności?”.

W dalszej części poniedziałkowych prelekcji w ramach sesji plenarnej Zbigniew Kowalski – doradca, trener, współautor bestsellerowej książki „Mount Everest Biznesu” opowie o działaniach zespołu sprzedażowego w konfrontacji z klientem i motywacjach, które kierują handlowcami, a wszystko to pod hasłem: „Podróż na sam szczyt – transakcja a relacja – o czynników ludzkim w realizacji planów sprzedaży”. Kolejne wystąpienia zapowiadają się równie ciekawie: dr Hubert Malinowski – doktor nauk socjologicznych, psycholog społeczny, trener, coach i konsultant wprowadzi uczestników w tajniki sukcesu w sprzedaży osiąganemu dzięki inteligencji emocjonalnej, a Aleksander Sienkiewicz – trener, doradca oraz entuzjasta eleganckiej sprzedaży – zdradzi jak nowe trendy w psychologii sprzedaży wpływają na budowanie relacji z klientem.

W trakcie pierwszego dnia Kongresu Sprzedaż przygotowano specjalne atrakcje: spotkanie z Arkadiuszem Bednarskim, jednym z czołowych autorytetów w zakresie sprzedaży, autorem trzynastu książek, w tym czterech bestsellerów: „Mistrz sprzedaży, „Arcymistrz sprzedaży” i „100 sekretów Mistrza sprzedaży”. Wieczorem natomiast, dla gości Kongresu – wydarzenie specjalne: Mentoring Theater Roberta Kroola z monodramem „Sztuka Właściwych Decyzji – trzy odsłony barier”

Wśród wystąpień drugiego dnia Kongresu znajdą się prezentacje dobrych praktyk z takich firm, jak: Natur Produkt Zdrovit, Orange Polska, Husqvarna Poland, Decathlon, PKO Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych, Kazar, Wittchen, GPEC ENERGIA, Poczta Polska. Nie zabraknie także kwestii związanych z nowoczesnymi sposobami komunikacji, przeciwdziałaniu konfliktom, satysfakcją klientów oraz aspektami sprzedaży internetowej, także w jej prawnym wymiarze.

Nowością są certyfikowane warsztaty dla specjalistów sprzedaży towarzyszące kongresowi – Spotkanie Sił Sprzedaży. To doskonała okazja do wzięcia udziału w spotkaniu z trenerami biznesu i coachami z firmy Sandler Training. Uczestnicy wydarzenia odnajdą motywację do pracy oraz cenne i praktyczne wskazówki, w jaki sposób osiągnąć swoje cele sprzedażowe. Prelegentami dnia warsztatowego będą: Marcin Kwiatkowski, Grzegorz Chojnacki, Michał Wójcik i Jacek Czarnowski z SANDLER TRAINING.

VIII edycja Kongresu Sprzedaż odbędzie się w nowoczesnym kompleksie konferencyjnym wyposażonym w najnowsze technologiczne rozwiązania dla biznesu: DIGITAL KNOWLEDGE VILLAGE II przy ul. Puławskiej 457 w Warszawie.

Więcej o kongresie na stronie kongressprzedaz.pl

Kongres Sprzedaż na FB: facebook.com/KongresSprzedaz