Zwiększenie konkurencyjności małopolskich marek na rynkach zagranicznych. Mapa Marek – Region Małopolska – Konferencja

Redakcja

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wraz z Małopolskim Związkiem Pracodawców Lewiatan zapraszają do udziału w konferencji „Mapa Marek regionu Małopolska – Branding kluczem przewagi konkurencyjnej”, która odbędzie się 07.06.2018 r. w Centrum Konferencyjnym ICE w Krakowie. Wydarzenie odbywa się w ramach Małopolskiego Festiwalu Innowacji.

 

Podczas konferencji zostaną przedstawione wyniki przeprowadzonego badania, które miało na celu zidentyfikowanie wyróżniających się marek. To pierwsze i jedyne w Polsce badanie nt. potencjału firm z sektora MŚP wywodzących się z województwa Małopolskiego.

Mapa Marek Małopolski to pierwszy tak rozległy i metodologicznie dopracowany projekt w Polsce. Dobrze, że Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości zdecydowało się na to przedsięwzięcie, bo będzie ono nie tylko dobrym punktem wyjścia dla wspierania przedsiębiorców regionu w budowie ich marek, ale może także stanowić wzór dla wszystkich pozostałych województw – powiedział Szymon Gutkowski, Prezes Stowarzyszenia SAR.

 

W trakcie zaplanowanej debaty będzie mowa o tym jak firmy mogą budować silną pozycję
i wyróżnić się na tle konkurencji aby zaistnieć zarówno lokalnie jak i globalnie, a także o sile polskich startupów i innowacji.

Wyróżnionym firmom, które swoim potencjałem mogą inspirować innych do działania na arenie krajowej i międzynarodowej wręczone zostaną nominacje Ambasadora marki Małopolska.

W konferencji wezmą udział przedstawiciele przedsiębiorstw, przedstawiciele samorządu województwa małopolskiego,  przedstawiciele administracji rządowej, oraz dziennikarze.

Wydarzenie objęte zostało patronatem honorowym Jacka Krupy – Marszałka Województwa Małopolskiego i realizowane jest w ramach projektu „Zwiększenie konkurencyjności małopolskich marek na rynkach zagranicznych” współfinansowanego ze środków unijnych.

Więcej informacji o projekcie sprawdź www.mapa-marek.pl.

Szkolenia z content marketingu: skuteczna sprzedaż a content marketing 23.10.2018 w Warszawie oraz content marketing w B2B 27.11.2018 w Warszawie