Marketing Interdyscyplinarny – warsztaty dla żądnych wiedzy

Redakcja

Redakcja

, Wydarzenia

W dniach 8-9 listopada w Warszawie odbędzie się jedno z najważniejszych, praktycznych spotkań dotyczących efektywnego marketingu. Podczas warsztatu praktycy nie będą rozmawiać o nowym marketingu, nie odkryją przysłowiowej Ameryki i nie będą się skupiać na poznawaniu kosmicznych narzędzi.

 

Pokażą za to, jak łączyć pomysły i możliwości. Jak tworzyć marketing interdyscyplinarny, wykorzystujący synergię narzędzi innowacyjnych z tymi dobrze znanymi. Jak opuścić swoją marketingową strefę komfortu. Ale przede wszystkim, jak myśleć wielopłaszczyznowo i interdyscyplinarnie o biznesie. Organizatorzy i zaproszeni prelegenci pokażą, jak nie myśleć silosami, łączyć narzędzia, komunikować skutecznie do właściwego konsumenta. Opowiedzą o tym, jak przestać myśleć kategoriami ,,ja” i nauczyć się myśleć o marketingu jako o Customer Journey.

Podczas warsztatów, zaprezentowane zostanie 6 wyjątkowych bloków tematyczny, podczas których znakomici eksperci oraz praktycy opowiedzą o efektywnym wykorzystaniu podejść i narzędzi marketingowych. Zaprezentują nowe możliwości, wyjaśnią na czym polega efektywne ich wykorzystanie, ale co więcej – poprowadzą ćwiczenia, których celem będzie dogłębne zrozumienie mechanizmów ich działania. Dzięki takiemu, w 100% praktycznemu warsztatowi uczestnicy będą mogli się dowiedzieć, jak zbudować marketingową przewagę konkurencyjną!

Warsztat składa się z 6 bloków tematycznych:

  • Wielopłaszczyznowość i interdyscyplinarność w skutecznym marketingu
  • Targetowanie psychograficzne
  • Targetowanie behawioralne
  • Real time marketing
  • Projektowanie rozwiązań z wykorzystanie Big Data na przykładzie Lojalności 3.0
  • Monitorowanie mediów a strategia marketingowa

Każdy z bloków składać się będzie z:

  • wprowadzenie teoretyczne dotyczące danego narzędzia
  • CASE STUDY, czyli konkretny przykład efektywnego jego wykorzystania
  • praktyczne ćwiczenie utrwalające mechanikę jego działania

 

 

Organizatorem warsztatów jest Puls Biznesu.
Szczegóły dotyczące warsztatów można odnaleźć pod adresem: konferencje.pb.pl/konferencja/1081,marketing-interdyscyplinarny

 

Biznes Musi Sprzedawać jest patronem
warsztatów Marketing Interdyscyplinarny