Cykl kompleksowych szkoleń dla działów HR i marketingu

Redakcja

Redakcja

Bez kategorii

Według Polskiej Izby Szkoleniowej, rynek szkoleń pracowników w Polsce wart jest 6 mld złotych. Od kilkunastu lat trend zapewniania szkoleń pracownikom nabiera na popularności. Dzieje się tak za sprawą dostępności środków unijnych na te cele, jak również przez wzrost świadomości potrzeby dbania o obecnych pracowników firmy.

 

Na polskim rynku szkoleniowym pojawia się więc coraz więcej podmiotów oferujących szkolenia, zarówno otwarte, jak i dedykowane, w wielu tematykach: od marketingu i sprzedaży, poprzez szkolenia dla działów finansów czy HR. Dla przedsiębiorców, jak i specjalistów z poszczególnych dziedzin, pojawia się wyzwanie, jak wybrać najlepszą ofertę szkolenia, które później przełoży się nie tylko na satysfakcję pracownika, ale również na wzrost jego kompetencji i poprawę jakości pracy.

Przykładem jest firma HR Embassy, oferująca szkolenia miękkie dla pracowników działów HR, marketingu oraz samych przedsiębiorców. Szkolenia organizowane przez HR Embassy zostały przemyślane zarówno pod kątem kompleksowości oferty, jak i najwyższej jakości merytorycznej. W tym celu, we współpracy z najlepszymi specjalistami na rynku, HR Embassy stworzyło ofertę 10 szkoleń z obszaru HR i marketingu.

 

Współpraca ze specjalistami drogą do najwyższej jakości 

Żeby zapewnić najwyższą jakość programu każdego szkolenia oraz jak najlepszy poziom trenerski, HR Embassy nawiązało współpracę z najbardziej doświadczonymi trenerami w poszczególnych tematykach. Wśród nich znaleźli się eksperci, którzy z sukcesami prowadzą działania w obszarach HR i marketingu. Mamy więc możliwość wyboru szkoleń u takich osób, jak: Zyta Machnicka, Katarzyna Młynarczyk, Monika Górska czy Grzegorz Miłkowskii Michał Grzebyk.

 

Kompleksowe podejście do projektowania oferty szkoleniowej

Drugim elementem mającym zapewnić satysfakcję uczestników i późniejsze przełożenie na wyniki firm korzystających z oferty szkoleniowej, jest kompleksowość całego cyklu szkoleń. Oferta została ułożona tak, by zaspokajać potrzeby specjalistów we wszystkich obszarach związanych z miękkim HR. Możemy więc wybierać ze szkoleń związanych stricte z rekrutacją, jak i tych poruszających zagadnienia Candidate & Employee Experience, komunikacji wewnętrznej czy też digital marketingu dla HR.

Warsztaty związane z rekrutacją zostały opracowane na bazie najnowszych trendów w tym obszarze. Szkolenie “Personal Branding rekrutera” porusza temat wykorzystania mediów społecznościowych w budowaniu wizerunku pracowników HR. Szkolenie “Jak rekrutować do IT” pokazuje natomiast specyfikę pracy w tej branży oraz kompleksowo przedstawia sposoby pozyskiwania programistów jak i samą specyfikę procesów rekrutacji IT.

Dla rekruterów, którzy chcieliby w swojej pracy wykorzystywać nowoczesne technologie, proponowane jest szkolenie zaprojektowane przez Macieja Mazurka, lidera zespołu rekrutacyjnego firmyBee Talents.

 

Firma HR Embassy z powodzeniem łączy funkcje agencji HR i marketingowej, doskonale rozumiejąc zasadność współpracę tych dwóch obszarów – pozornie tak odległych. W związku z tym, kolejnym proponowanym działem tematycznym szkoleń jest wykorzystanie potencjału marketingu w świecie HR. Wśród opracowanych programów pojawia się Content marketing, Employer branding oraz Storytelling w HR.

 

Oferta szkoleniowa firmy HR Embassy dostępna jest pod adresem https://hrembassy.pl/Szkolenia-dla-HR

 

Redakcja Biznes Musi Sprzedawać jest patronem

cyklu szkoleń dla działów HR i marketingu