Jak stworzyć bloga firmowego od podstaw?

Redakcja

Redakcja

, Wydarzenia

60 proc. konsumentów skłania się do zakup produktu po przeczytaniu na jego temat w internecie. 40 proc. internautów uznało blogi za platformę wpływającą w największym stopniu na decyzję zakupową.

Powyższe statystyki dotyczą content marketingu, czyli strategii pozyskiwania klientów potencjalnych klientów poprzez publikowanie użytecznych treści, które zainteresuje ściśle sprecyzowaną grupę odbiorców.

Marketing treści realizuje takie cele, jak wzrost świadomości marki, budowanie bazy leadów oraz pozyskiwanie nowych klientów. W efekcie dobrze skrojone działania content marketingowe przyczyniają się do wzrostu sprzedaży, co podkreśla nawet 2/3 marketerów.

Jednym z popularniejszych sposobów na prowadzenie działań contentowych jest stworzenie bloga firmowego. Jednak dla osób, które na co dzień nie zajmują się technicznymi aspektami funkcjonowania swojego e-sklepu lub biznesu, założenie platformy do blogowania może okazać się nie lada wyzwaniem.

Jeżeli zastanawiasz się, czy włączyć bloga w swoją strategię marketingową oraz jak to zrobić od podstaw, weź udział w szkoleniu organizowanym przez agencję ContentHouse.

Jak zbudować blog firmowy, który sprzeda Twoje usługi?

 

Podczas szkolenia „Jak zbudować blog firmowy, który sprzeda Twoje usługi?” poznasz podstawy, które pomogą rozwinąć Ci własne medium firmowe. Dzięki niemu wzmocnisz wizerunek swojej firmy i kontekstowo sprzedasz swoje produkty i usługi. Podczas warsztatów poruszone zostaną takie tematy, jak rejestracja i zarządzanie domeną, wybór hostignu, zakładania platformy blogowej (WordPress). Na koniec uczestnicy poznają zasady oraz triki zarządzania treścią, w tym jak sprzedawać za pomocą treści.

Warsztat poprowadzi Grzegorz Miłkowski, który od 10 lat działa w branży reklamowej. Realizował projekty m.in. dla takich marek, jak: Bosch, Siemens, Konica Minolta, Bonduelle, Cif, Domestos, Jurajska, Unicef, Finish, Dekoral, WWF, Gaspol, Strongbow (Grupa Żywiec), Brackie (Grupa Żywiec). Jest współzałożycielem  agencji full service content marketingoweg – ContentHouse oraz redaktorem naczelnym i założycielem portali branżowych: SOCIALPRESS.pl, MobileClick.pl oraz MarketingLink.pl – internetowych magazynów, które specjalizują się w zagadnieniach łączących biznes, marketing i nowe technologie.

Możliwość rejestracji na szkolenia pod linkiem: http://contenthouse.pl/warsztaty-contenthouse. Koszt udziału to 199 zł netto.

Miejsce:
Krakowski Park Technologiczny, ul. Podole 60, Kraków
Czas: 17 listopada 2016, od godz. 16.00 do 18.30

Portal Biznes Musi Sprzedawać objął patronat medialnym nad wydarzeniem.