W Polsce popularność zakupów internetowych z roku na rok rośnie. Dlatego każdy pracujący w e-commerce powinien stale rozwijać swoje umiejętności marketingowe i – krótko mówiąc – zwiększać dzięki nim dochody. A szansa na to nadejdzie już niedługo, bo w dniach 11-15 czerwca podczas Tour de e-commerce.
Czym jest Tour de e-commerce?
Jest to zupełnie nowa inicjatywa ekspertów z sześciu firm: FreshMail, Content House, SMSAPI, Landingi, DevaGroup i Shoper, którzy postanowili przez pięć dni podróżować wspólnie od miasta do miasta i uczyć o wykorzystywaniu dostępnych narzędzi w celu zwiększenia sprzedaży w sklepie internetowym. Dowiesz się między innymi:
● jak zwiększyć ruch na stronie internetowej;
● jak generować leady i sprzedaż za pomocą różnych kanałów;
● jak mądrze w te kanały inwestować.
Pełny opis prelekcji znajduje się na stronie wydarzenia.
Trasa Tour de e-commerce przebiegać będzie przez następujące miasta:
● Kraków – 11.06
● Warszawa – 12.06
● Gdańsk – 13.06
● Poznań – 14.06
● Wrocław – 15.06
Jeśli zaczynasz przygodę z e-commerce, dowiesz się, jak działać sprawnie i efektywnie. Jeżeli działasz w tej branży od lat, z pewnością poznasz wiele nowych, skutecznych pomysłów i technik.
Zajrzyj na stronę wydarzenia i wybierz interesujące Cię miasto: freshmail.pl/tour-de-e-commerce
Portal Biznes Musi Sprzedawać jest patronem Tour de e-commerce
Komnentarze
Bez komentarzy