Rozpoczęto przyjmowanie zgłoszeń do pierwszego w Polsce konkursu skupiającego się stricte na obszarze performance marketingu i afiliacji, w którym polskie firmy mogą pokazać swoje aktywności także poza granicami kraju.
Idea konkursu Performance Marketing Diamonds CEE ma na celu docenienie osób, marek i firm usługowych, których działania marketingowe w internecie charakteryzują się wyjątkową efektywnością. Konkurs obejmuje region CEE, nadesłane zgłoszenia oceniać będzie międzynarodowe Jury.
Era digital zmieniła konsumenta, jego zachowania , sposób konsumowania treści komunikacji i finalnie podejmowania decyzji zakupowych. Od ponad dekady obszar digitalu stał się naturalnym środowiskiem komunikacji z konsumentem. Konkurs Performance Marketing Diamonds CEE ma na celu docenienie najefektywniejszych działań obszaru performance i afiliacji w regionie CEE.
To pierwszy w Polsce konkurs, w którym polskie firmy mogą pokazać swoje aktywności także poza granicami kraju. Także firmy z regionu CEE prowadzące w nim działania performance mogą zgłosić się do konkursu i zaprezentować swoją efektywność.
Kategorie
Nagrody będą przyznawane w kategoriach:
- the most effective mobile campaign
- the most effective lead generation campaign
- the most effective marketing automation or/and AI campaign
- the most effective programmatic campaign
- the most effective social media campaign
- the most effective SEM campaign
- the most effective affiliate program
- the most effective video campaign
- the most effective use of data
- the most effective sales campaign
- the most effective use of influencer marketing in performance
Main Categories:
- Performance or/and Affiliate agency of the year
- Publisher of the year
- The integrated campaign of the year.
- Performance technology of the year
Jury konkursu będzie mogło przyznać także nagrodę Grand Prix.
Skład jury
Międzynarodowość Performance Marketing Diamonds CEE podkreśla Jury, w skład którego wchodzą polscy i międzynarodowi eksperci z obszaru performance, afiliacji i marketingu:
- Florinel Chis, Executive Director ARMO, Rumunia
- Rafał Kostka, Head of Performance AZA Group
- Wojciech Tomaszewski, Chief Marketing & e-Commerce Officer Answear.com
- Justyna Dziegieć, E-commerce Lead Poland Unilever
- Michał Pachnik, Performance Marketing Manager CCC S.A.
- Tomasz Karolak, Group Head of Affiliate Marketing
- Anna Iller, Branded Content Manager Allergo
- Tomasz Marszałł, CMO TVN S.A.
- Mateusz Łukianiuk, Managing Director Poland Awin
- Edyta Frąckowiak, COO Semahead
- Marcin Michalski, Board Member Cube Group
- Agnieszka Chabrzyk, Country Director Business Factory & ROI Hunter
- Grzegorz Bosowski, CEO Fly.pl
- Jarosław Ruciński, eCommerce Manager BBK S.A.
- Łukasz Szymula, Country Manager CEE & Poland Tradedoubler
- Tomasz Michalik, CEO Insignia
Zgłoszenia przyjmowane są do 27.08. Zwycięzców poznamy podczas Gali, która odbędzie się 27 września 2018 roku.
Więcej informacji znajduje się na stronie: performancedaycee.com/pmdiamonds
Redakcja Biznes Musi Sprzedawać jest patronem
konkursu “Performance Marketing Diamonds CEE”
Komnentarze
Bez komentarzy