Startuje Performance Marketing Diamonds CEE – pierwszy w Polsce międzynarodowy konkurs z obszaru performance i afiliacji

Redakcja

Rozpoczęto przyjmowanie zgłoszeń do pierwszego w Polsce konkursu skupiającego się stricte na obszarze performance marketingu i afiliacji, w którym polskie firmy mogą pokazać swoje aktywności także poza granicami kraju.

 

Idea konkursu Performance Marketing Diamonds CEE  ma na celu docenienie osób, marek i firm usługowych, których działania marketingowe w internecie charakteryzują się wyjątkową efektywnością. Konkurs obejmuje region CEE, nadesłane zgłoszenia oceniać będzie międzynarodowe Jury.

Era digital zmieniła konsumenta, jego zachowania , sposób konsumowania treści komunikacji i finalnie podejmowania decyzji zakupowych. Od ponad dekady obszar digitalu stał się naturalnym środowiskiem komunikacji z konsumentem. Konkurs Performance Marketing Diamonds CEE ma na celu docenienie najefektywniejszych działań obszaru performance i afiliacji w regionie CEE.

To pierwszy w Polsce konkurs, w którym polskie firmy mogą pokazać swoje aktywności także poza granicami kraju. Także firmy z regionu CEE prowadzące w nim działania performance mogą zgłosić się do konkursu i zaprezentować swoją efektywność.

Kategorie

Nagrody będą przyznawane w kategoriach:

  • the most effective mobile campaign
  • the most effective lead generation campaign
  • the most effective marketing automation or/and AI campaign
  • the most effective programmatic campaign
  • the most effective social media campaign
  • the most effective SEM campaign
  • the most effective affiliate program
  • the most effective video campaign
  • the most effective use of data
  • the most effective sales campaign
  • the most effective use of influencer marketing in performance

Main Categories:

  • Performance or/and Affiliate agency of the year
  • Publisher of the year
  • The integrated campaign of the year.
  • Performance technology of the year

Jury konkursu będzie mogło przyznać także nagrodę Grand Prix.

Skład jury

Międzynarodowość Performance Marketing Diamonds CEE podkreśla Jury, w skład którego wchodzą polscy i międzynarodowi eksperci z obszaru performance, afiliacji i marketingu:

  • Florinel Chis, Executive Director ARMO, Rumunia
  • Rafał Kostka, Head of Performance AZA Group
  • Wojciech Tomaszewski, Chief Marketing & e-Commerce Officer Answear.com
  • Justyna Dziegieć, E-commerce Lead Poland Unilever
  • Michał Pachnik, Performance Marketing Manager CCC S.A.
  • Tomasz Karolak, Group Head of Affiliate Marketing
  • Anna Iller, Branded Content Manager Allergo
  • Tomasz Marszałł, CMO TVN S.A.
  • Mateusz Łukianiuk, Managing Director Poland Awin
  • Edyta Frąckowiak, COO Semahead
  • Marcin Michalski, Board Member Cube Group
  • Agnieszka Chabrzyk, Country Director Business Factory & ROI Hunter
  • Grzegorz Bosowski, CEO Fly.pl
  • Jarosław Ruciński, eCommerce Manager BBK S.A.
  • Łukasz Szymula, Country Manager CEE & Poland Tradedoubler
  • Tomasz Michalik, CEO Insignia

Zgłoszenia przyjmowane są do 27.08. Zwycięzców poznamy podczas Gali, która odbędzie się 27 września 2018 roku.

Więcej informacji znajduje się na stronie: performancedaycee.com/pmdiamonds

Redakcja Biznes Musi Sprzedawać jest patronem

konkursu  “Performance Marketing Diamonds CEE”