Już 27 lutego, jak zwykle o 18.00, w TAURON Arena Kraków, odbędzie się kolejna edycja flashowych konferencji XpertsPM! Tym razem zaproszeni eksperci będą dyskutować na temat „BIG DATA – BIG PROBLEM! Nowe wyzwania dla ludzkości”. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.
Mówi się, że co druga złotówka wydana na reklamę przepada. Odpowiednia analiza Big Data może zupełnie zmienić obraz marketingu i dostosować komunikację do precyzyjnej grupy docelowej, a nawet pojedynczej osoby. W jaki sposób? Jak może w tym pomóc sztuczna inteligencja, a jak systemy klasy marketing automation? Inspirujący panel dyskusyjny i rozmowa z ekspertami pozwoli poznać odpowiedzi na te pytania.
Różne perspektywy, różni eksperci
Do udziału w nadchodzącej edycji Xperts.PM zaprosiliśmy specjalistów, którzy od lat w swojej pracy zawodowej bezpośrednio lub pośrednio mają do czynienia z BIG DATA. Różne perspektywy i doświadczenia zaowocują dynamiczną dyskusją, w którą jak zawsze zaangażujemy uczestników spotkania – zapowiada Chris Badura, pomysłodawca cyklu.
Xperts.PM to cykliczne konferencje flashowe, podczas których eksperci z wieloletnim doświadczeniem dzielą się z uczestnikami praktyczną wiedzą. Stała agenda wydarzeń i dynamiczna formuła gwarantują skupienie na temacie i efektywne zdobycie wiedzy.
Zapisy na konferencję przyjmowane są na stronie: https://xpertspm.com/iwe-event/big-data-big-problem/
Portal Biznes Musi Sprzedawać jest patronem wydarzeń z cyklu XpertsPM
Komnentarze
Bez komentarzy