IX KONGRES SPRZEDAŻ, czyli 13 lekcji o efektywnej sprzedaży

Redakcja

IX Kongres Sprzedaż to idealne miejsce dla osób szukających najlepszych praktyk i inspiracji rynkowych. Kongres odbędzie się w Warszawie, w dniach 22–23 maja 2017 r., w Digital Knowledge Village przy ul. Puławskiej 457. 24 maja odbędą się całodzienne warsztaty dla szefów sprzedaży.

 

W pierwszym dniu Kongresu będziemy rozmawiać o tym, co w sprzedaży ważne jest zawsze – o zarządzaniu zespołem i o roli szefa sprzedaży. Dlatego wśród wystąpień nie zabraknie tematów istotnych dla każdego dyrektora sprzedaży – będziemy rozmawiać o przywództwie, o budowaniu zwycięskich zespołów, o efektywności wynagrodzeń handlowców. Na scenie Kongresu 22 maja wystąpią m.in.:

  • Maciej Sawicki – Sekretarz Generalny Polskiego Związku Piłki Nożnej: Polski Związek Piłki Nożnej dziś a 4 lata temu – budowanie marki organizacji sportowej
  • Dr Kazimierz Sedlak: Efektywność wynagrodzeń handlowców
  • Robert Jasiński: Od świadomości do twardych rezultatów, czyli o skuteczności w sprzedaży
  • Krzysztof Wielicki: Zwycięskie zespoły w górach i w sprzedaży.

Dwa, wyraźnie inne merytorycznie dni, pokazują z jednej strony jak rozwijać działy sprzedaży, a z drugiej jak dbać o otoczenie struktur sprzedaży wewnątrz organizacji. Aktualne trendy wskazują, że na sprzedaż ma wpływ już nie tylko poziom motywacji, jasność celów czy jakość przywództwa. Coraz większe znaczenie ma otoczenie, czyli: dział HR, w tym jakość rozwoju i rekrutacji, dział marketingu i siła współpracy pomiędzy tymi dywizjami, dział administracji, w tym IT, który coraz bardziej odpowiada za logikę i prostotę procesów dostarczania „obietnicy” sprzedażowej. Wśród Prelegentów w dniu 23 maja wystąpią m.in.:

  • Przemysław Iwanek, Dyrektor Finansowo-Administracyjny w Miele sp. z o.o.: Zysk z partnerstwa sił sprzedażowych i służb administracyjnych
  • Anna Rawska-Kupczyńska, Senior Marketing Manager for Central Eastern Europe, Russia and Israel w Hewlett Packard Enterprise: Synergia sprzedaży i marketingu – jak połączyć ogień z wodą?
  • Aneta Kozłowska, Dyrektor Biura Projektów w Westhill Consulting i Radosław Sujka, menadżer ds. Szkoleń Sił Sprzedaży w INTER CARS S.A.: Jak wdrożyć grywalizację i dwucyfrowo zmienić wynik?
  • Michał Świgost, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, SATORIA Group SA: Co ma dla naszych klientów prawdziwą wartość?

 

 

Uczestnicy  będą  mieli  również  niecodzienną  okazję  spojrzenia  na otoczenie rynkowe poszczególnych branż. Zobaczymy jak technologia wpływa na zmianę oczekiwań Klientów, jak nowoczesne kanały informacyjne mogą pomagać w kreowaniu dodatkowych szans. Eksperci podzielą się wiedzą i doświadczeniami na temat przyszłości działów sprzedaży w organizacjach z różnych branż. Zapraszając  ekspertów  kierowaliśmy  się  przede  wszystkim  ich wiedzą i doświadczeniem. Dzięki temu gwarantujemy najwyższy poziom merytoryczny.

Kongres Sprzedaż to wydarzenie dedykowane osobom odpowiedzialnym za strategię sprzedaży w dużych i średnich firmach, dyrektorom i menedżerom działów sprzedaży, szefom zespołów marketingowo-sprzedażowych.

Więcej informacji o Kongresie oraz rejestracja na stronie: kongressprzedaz.pl. Organizatorem wydarzenia jest Nowoczesna Firma SA, Partnerami – eVolpe, Westhill Consulting oraz Digital Knowledge Village.

Spotkajmy się w maju 2017 r. na IX Kongresie Sprzedaż.

 

Portal Biznes Musi Sprzedawać jest patronem IX Kongresu Sprzedaży.

Szkolenia z content marketingu: skuteczna sprzedaż a content marketing 23.10.2018 w Warszawie oraz content marketing w B2B 27.11.2018 w Warszawie